Koirapuistossa tavannut muutamia kertoja kaksi tyyppiä joilla on (ilmeisesti yhteisenä) alle vuoden ikäinen pieni koira (aikuisena painaa reilusti alle 15kiloa). Koira on tosi kiltti ja ihana, vähän arka kuitenkin. Nämä kenopäät sitten yrittää tätä koiraa saada juokseen puistossa sillä että ne "hyppivät" tämän edessä, tömäyttävät jalan kovaa maahan koiran edessä jos yrittää tulla luo, ja juoksee koiran perässä. Ei suo koiralle mitään turvaa, kun "nyt täytyy juosta!" ei edes silloin jos puistossa on isompia koiria ja tämä pieni selkeästi haluaisi välillä turvaan, vaikka isot olisikin kilttejä. Onko tuo teistä ihan normaalia tai hyväksyttävää? Millainen koira tuostakin tulee tolla menolla? Minusta tuo käytös on karmeeta. Itse annan koiralleni aina turvan, kun se tarvitsee, myös pieniltä koirilta, vaikka itse on iso (mutta hyvin kiltti). Jos en antaisi, niin eihän se muhun luottaisi.
Sääliksi käy
jokutoinen
2
155
Vastaukset
- kymysys
Miten annat koirallesi turvaa?
- jokutoinen
Jos esim. Toinen koira alkaa "kiusata", purra, ahdistella koiraani, ja huomaan ettei koirani tykkää tästä, niin joko pyydän sen luokseni tai sitten se tulee oma-aloitteisesti taakseni, enkä päästä toista koiraa siihen kiinni.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 682620
- 622572
- 681762
- 241587
- 201510
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä91450- 151362
- 381213
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko81167- 251096