En ymmärrä mikä Demareita vaivaa, varsinkin piirijohtajia. Pääministeri on vaihtumassa ja aloitetaan uudet ohjelmaneuvottelut hallituksen loppukaudesta, niin mitä demaripiirijohtajat ovat tekemässä, vaihtamassa puheenjohtajaa.(mielipidetiedustelussa) Elävätkö palkkapolitrukit jossain ihmemaassa vailla minkäänlaista todellisuutta?
Voiko kukaan täysjärkinen joka on seurannut politiikkaa, jollaisia piirijohtajat ovat, sitä mieltä,että Urpilainen ei olisi hoitanut valtiovarainministerin postia, vähintäänkin tyydyttävästi, näin vaikeana aikana jossa maamme ja europpa on elänyt.
Jos joku demari kuvittelee linjamuutoksella saavutettavan lisäkannatusta vasemmistolaisemmalla politiikalla, elävä viime vuosisadalla. Ei demarit tarvitse puheenjohtajan vaihtamista, kannatuksen nousuun vaan muutamien piirijohtajien siirtämistä muihin tehtäviin.
Urpilainen vai Rinne
huolestunut 5
1
94
Vastaukset
- 7+1
Demari-vitsit ei nyt uppoo minulle.
Tämän pitäisi olla hauskojen vitsien palsta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista897627- 1055522
- 2664738
- 484662
- 653382
- 502768
- 582447
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222408Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292372- 412244