mä oon 14-vuotias likka ja musta ei y-astella paljo kekkään tykkää..:'( on niin inhottavaa kuulla mun kavereilta kuinka se ja se on haukkunu mua..MUTTA MIKS??!!sitten jotkut henkilÖt LUULEVAT että minä oon puhunu niistä paskaa yms..vaikka en edes ole!!:(:( jos vaikka mä meen jonnekkin festareille niin pelkään että JOKU mu vihamiehistä tulee vetään turpaan..:'( mä tavallaan pelkään sitä,ja mä en rupee takas vetään turpaa koska mä en pysty enkä halua!!auttakaa mua!!
antaakaa mulle hyviä neuvooja!!?
6
495
Vastaukset
- Mie
Ei niille muiden puheille mitään voi, sanon sen omasta kokemuksesta. Kun itse olin koulussa minustakin kuulemma puhuttiin vaikka mitä.
Kun muistelen kouluvuosia, niin monelta ongelmalta olisi voinut välttyä jos olisin valinnut seurani paremmin. Ei pidä mennä joka porukkaan, tai joka paikkaan. Ota ystävä mukaan festareille jos pelottaa.
Ei yleensäkkään tässä elämässä, ihmisellä ole montaa ystävää. Korkeintaan pari-kolme, jos sitäkään. Joten et ole mitenkään omituinen jos et ole "suosittu". - gimma89
nii-i yleensä aina kouluissa puhutaan melkeen kaikista paskaa...et se on ihan tavallista et älä siitä murehdi...mut toi on kyll ikävää et sä oisit muka puhunut jostain paskaa vaikka et oo...mut tälläistä elämä on ja ne on tyhmiä tyyppejä jotka luulevat niin...mut onnee sulle...
- Luna
Tiedän tunteen. Tollasta se oli munkin yläasteaikoina. Paskaa, mutta minkäs teet. Ihmiset on niin helvetin tyhmiä ja heikkoja, että niiden pitää paskaa puhumalla ja uhoomalla nostattaa omaa itsetuntoa. En osaa muuten auttaa, muuta kun että mun tilanteessa ainakin ajan kuluessa nää idiootit kasvo vähäsen ja anto olla. Kai ne tajus kuinka naurettavaa tollanen on. Toivottavasti sun tapauksessa kävis samoin.. Koita kestää.
... yläasteiässä, voin sanoa että kaikista puhutaan jossain vaiheessa ja sillä ei ole mitään merkitystä oletko itse sanonut jotain vai et.
Jos oikeasti pelkäät väkivaltaa, puhu kuraattorin tms. kanssa. Aikuisten tehtävä on puuttua tuollaiseen, sinulla oikeus koulurauhaan.
"Itsehoitona" voisit kokeilla jotain kamppailulajia, jotta saisit itsevarmuutta mikäli tuollainen tilanne oikeasti tulisi vastaan. En lähde suosittelemaan mitään lajia, mutta ota selvää paikkakuntasi mahdollisuuksista ja neuvottele vanhempiesi kanssa kustannuksista. Yleisesti ottaen olen huomannut vanhempien olevan myönteisiä tuollaiseen harrastukseen, sillä siitä on apua.
Toivottavasti tää autto edes vähän, onnea matkaan!- Anonyymi
Kiitos "likka 14 v" ai kukaan usko sun sepitystät, muutakin hommaa on, noilla "viranomaisilla, mut nyt kävi heikost, ja koulu/majoitus meni ja paloi, sille ei edes POLIISIVOIMAT, voineet mitään. . . ., surkeaa toimintaa suomen poliisilta, vain pari polliisia "paikanpiellä, ja miksi sen asuntoauton, annettiin olla "kylessä" no jotta kalamiehille riittäis kalapaikkoja, no nut kävi viin, että paikat ei riittäeet ja koulu paloi siinä mukana, sulle ISOO KIITOSTA täältä ESpoost
- Anonyymi
Vuoden 2004 aloitukseen ryhdyit sitten aloittajasta valittamaan. :D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 743002
- 712881
- 681842
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä171699- 241667
- 261632
- 201620
- 481307
- 381283
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91279