Auton missä on ulkolaiset kilvet. Kuinka menettelet jos tunnet itse olevasi syytön tapahtuneeseen? Kutsutko aina poliisin paikalle? Tai riittääkö sinulle jos vain otat tiedot rekisterinumeron ja vakuutusyhtiön ja tietenkin ajajan nimen ylös?
Jos kolaroit ulkomaalaisen kanssa
9
182
Vastaukset
- ei kuulu sinulle
Haista palstapelle hevonvittu.
- mikä vaivaa
Mikäs sinut saa hevonvi...a tarjoamaan asiallisessa kysymyksessä?
- Vältä kolaria eräide
Minä ainakin kutsuisin poliisin. Jos mustalaisten kanssa kolaroit ja aiot soittaa poliisille he häipyvät nopeasti. Ja jos näytöt ovat vajaat ja sitä ei koskaan tiedä kenen suvun jäsenen nimissä on auto ja kenen vakuutuksissa on paljon mahdollista, että olet aina maksumies.
- Näin meillä
Kaakkois-Suomessa on poliisi antanut median kautta ohjeen että ulkomaalaisen kanssa töpeksiessä aina virkavalta paikalle.
- green card
Kannattaa pitää kansainvälisiä vahinkoilmoituksia mukana autossa. Tuolta saa ainakin englannin- ja venäjänkieliset: http://www.lvk.fi/Lomakkeet/
Sellaiset kun täyttelee yhteisymmärryksessä, niin ei periaatteessa tarvitse häiritä ulkopuolisia. - kutsuisin
Periaatteessa poliisi kannattaa kutsua aina ja varsinkin silloin jos on itse syytön tai syllisyys on vähääkään epäselvä. Ainoa syy jättää poliisikutsumatta on se että on itse kiistatta syyllinen ja on saamassa kolarista sakot, jos poliisi tulee paikalle.
Tosin jos vastapuolei on ulkomaalainen tai muuten epämääräinen tyyppi, niin voi tulla halvemmaksi kutsua poliis ja maksaa ne sakot. - Aina poliisi
Paikalle!
- Ei poliisia eitutkia
Poliisit käy vähiin jos joka kolaria selvittämään tarvitaan poliisia
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih577290Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j7333521Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.3491847Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.1641785- 841415
Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens841381- 911280
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä631247Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2621241- 811154