Onko puolisolla luottamukseen vedoten oikeus tutkia puhelin? Tietenkään naiseni ei salli omaa puhelinta tutkittavan. Mutta kuitenkin tekee sitä minulle. Jostain kumman syystä hän luulee aina että petän häntä. Joka kerta jos menen yksin olen hänen mukaansa menossa pettämään. Tulee mieleen että pitäsi pettää että olsi jotain perustetta näille epäilyille / syytöksille. Mistä sen tietää vaikka meilitkin kävisi läpi. Hän kyllä voi käydä kahvilla exänsä kanssa. Mutta jos minä olen menossa kahville jonkun naisen kanssa olen menossa pettämään. Jotenkin tuntuu että parisuhteen säännöistä puhuminen ei enään auta. Todennäköisesti parempi erota. En näe mitään ulospääsyä tästä tilanteesta.
Tuskin se auttaa vaikka vaihtaisi puhelimen sellaiseen jota ei saa auki ilman sormenjäkitunistusta tai vaihtasi sähköpostin salasanaa. Olisi mukava kuulla muilta miten vastaavassa tilanteessa käynyt. Luottamus taitaa olla menetetty. Voiko sitä saada takaisin? Tämä jatkuva epäileminen on henkisesti raskasta. Tuntuu jopa henkiseltä väkivallalta.
puhelin tutkitaan
epäilevä puoliso
1
245
Vastaukset
- syytä
jos ei ole mitään perustetta hänelle epäilyilleen eli olet ollut kiltti koko suhteen ajan niin mikä syy hänellä on epäillä sinua? mustasukkaisuus voi olla sairauttakin ja jaksatko loppuelämäsi sitä että toisella on oikeus tutkia tekemisiäsi? taitaa olla se tärkein kysymys sinulla..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 682550
- 592492
- 681732
- 211512
- 201450
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä91400- 151312
- 381183
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko81127- 251056