Kiinnostaisi tietää, vaikka vielä ei ole ovet erillisvalinnan kautta avautuneet, vastauksia odotellessa tässä fundeeraan yhtä ja toista..
Onko jollakin kokemuksia esim. syksyllä 2013 alkaneista maisteriopinnoista, talousoikeus ja yritysjuridiikan linja.. Miten onnistuu kokopäivätyön ja opiskelujen yhdistäminen ko. linjalla?
Itsellä tuoreet kokemukset työn ja opiskelun yhteensovittamisesta filosofisessa tdk:ssa (HTM), mutta KTM-tutkinnon suorittaminen voi olla eri asia ;-)?
Vaasa Talousoikeuden maisteriopinnot
HTM2014
4
466
Vastaukset
- Hmmmm
Mä hain kans itse kyseiselle linjalle, mut ymmärsin että opinnot ovat päätoimista opiskelua (siis päivällä).
- htm2014
Näin varmaankin on.. No jos sattuu pääsemään niin täytynee fundeerata ja olla yhteydessä opintopäällikköön tms.
- tsemppiäää
Monta kertaa olette hakeneet? Itse olen vasta kerran hakenut ja en vielä päässyt ;(
Mutta innostusta riittää, joten sitkeästi haen :) - Tsemi tsemi
Minäkin hain vasta ensimmäisen kerran ja en päässyt, tosin talousoikeus oli 2.sijalla. Ajattelin syksyllä aloittaa avoimen opintoja töiden ohessa, saa vähän tuntumaa yliopisto-opiskeluun. :) Tsemppiä sulle!! :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista857525- 975434
- 2624683
- 484592
- 643312
- 502738
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222388- 532384
Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292352- 412214