Opiskelen ammattikorkeakoulussa ekaa vuotta. Tämän vuoden opinnot on jo takanapäin. Jään kesäkuun puolessa välissä äitiyslomalle ja sen jälkeen ajattelin pitää välivuoden, eli ilmoittaudun poissaolevaksi ja hoidan kotona tulevaa lastani. Nyt olen kuitenkin jäänyt miettimään, voinko silti ottaa joitakin kursseja tuona aikana? Jos ei suoraan onnistu niin mites avoimesta amkista? Haluan kuitenkin valmistua ajallaan ja että minulle kuuluvat opintokuukaudet riittävät opiskeluihini. Enkä tarkoita, että haluaisin saada tuosta ajasta opintotukea.
Voiko poissaolevaksi ilmoittautuneena opiskella?
Maggy
1
498
Vastaukset
- sal1
Poissaolevana ei voi saada suorituksia opintorekisteriin. Avoimeen voi tietysti mennä, mutta kannattaa tarkistaa koulustasi, miten he hyväksyvät niitä opintoja. Luultavasti niillä voi korvata jotain opintoja tutkinnosta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1043364
- 883073
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä201913- 691896
- 381847
- 211731
- 241687
Pettymys! Tähdet, tähdet -kisassa tämä erikoisjakso pois - Pistänyt artistit todella lujille!
Tähdet, tähdet -kisa on edennyt genrestä toiseen. Mutta erästä monen toivomaa erikoisjaksoa ei tällä kaudella nähdä. Voi341429Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91339- 481337