Elikkä oon monesti miettiny et huijaako kameran salama ulkonäköö ku taas ilman salamaa oon erinäkonen et mihi sitä kannattas luottaa :o?
Kameran salama
markkis1
3
154
Vastaukset
- Pallosalami
Mietipä sitä vieläkin useamman kerran!
Suoraan kameran suunnasta tuleva kova valo latistaa kasvonpiirteitä pahan kerran.
Valoa hajoittavista diffuusoreista on jonkin verran apua. Kunnon erillissalaman salamapäätä voi kääntää eri suuntiin ja suunnata valo epäsuorasti esimerkiksi katto- tai seinäpintojen kautta kuvauskohteeseen. Ammattilaiset käyttävät hyvin usein useampaakin samanaikaisesti laukeavaa salamaa ja/tai erilaisia heijastimia.- markkis1
Elikkä salama huijaa jos otat kuvan kameralla
- Kezzi
Salama huijaa =)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1043404
- 883093
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä201953- 691916
- 381887
- 221756
- 241697
Pettymys! Tähdet, tähdet -kisassa tämä erikoisjakso pois - Pistänyt artistit todella lujille!
Tähdet, tähdet -kisa on edennyt genrestä toiseen. Mutta erästä monen toivomaa erikoisjaksoa ei tällä kaudella nähdä. Voi341459Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91349- 481337