sinulla perheenäiti?
löytyikö väsymyksen taustalta jotain sairauksia
3
146
Vastaukset
- Liian hyvä äidiksi
Jälkeenpäin ajateltuna väsymykseni lienee johtunut siitä, että tein paljon töitä, minulla oli 3 alle 5-vuotiasta lasta ja olin perfektionisti lasten hyvinvoinnin ja hoidon suhteen.
- kilppari?
vaatikaa kaikki verikokeet
kilppari
D-vitamiini
folaatti
seerumin rauta - Mude_
tuossa yläpuolella kilppari? laittoikin juuri sen, mitä aioin tulla kirjoittamaan. Tk-lääkärit on koulutettu lukemaan vain niitä labra-arvoja, joten suosittelen lämpimästi hakeutumaan sisätautilääkärille.
Itselläni oli toinen arvo juuri ja juuri rajojen sisällä ja toinen vähän sen ulkopuolella ja vasta kolmas lääkäri (sis.tauteihin erikoistunut tk-lääkäri) aloitti lääkityksen. Onneksi jaksoin olla sitkeä, sillä elämä ON muuttunut ja moni kummallinen oire alkanut vähitellen helpottaa.
Lääkärin tulisi AINA kysyä myös potilaan oireet ja miksi hän on alkanut epäillä kilpirauhasen vajaatoimintaa ja vasta sen jälkeen tehdä hoitopäätös.
Tässä yksi linkki;
http://www.studio55.fi/terveys/article/kilpirauhasen-vajaatoiminnalla-kolme-tyyppioiretta---diagnosoinnissa-saastetaan-ja-emmitaan/265028
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 742952
- 682827
- 681822
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä171679- 241657
- 201600
- 251582
- 481297
- 381273
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91259