Etsin nais kartturia viereeni Saksan reissua varten.Olen nuorekas 65.Lähtö ei ole lyöty lukkoon vielä sillä odotan uutta kulkupeliä.Kesällä tai aikaisin syksyllä voin tehdä tämän reissun.Aikaa minulla on.Yksin ei ole mukava ajella ja katsella Alppeja.
Saksaan autoillen
5
272
Vastaukset
- marjairmeli1
Mitä tarkemmin on mielessäsi ja kuinka pitkää reissua?
- harzy
Moikka marjairmeli.
Autoillen Saksan maalla .Ehkä Alpeille saakka.Käydä eri kaupungeissa ja katsella ympäriinsä.Reissun kesto siinä 2-3 viikkoa.
- marjaIrmeli1
Alpit on hienoo seutua. Olen joitakin vuosia sitten ollut sielläpäin ja usein ajanut omalla autolla mm. Geneveen. Kiinnostaa ja kiinnostaa tyyppi kenen matkaan olisi lähdössä enemmän ja muut ehdot?
- harzy
Hei,
Asun Vantaalla ja eläkkeellä olen.Elän ns.sinkkuelämää .Olen naimisissa ja ollut 2 viimeistä vuotta omaishoitajana vaimolleni.Hänellä kun on Alzheimerin tauti ja dementia.Nyt hän on ollut 6 viikkoa pysyvästi hoivakodissa.On aika minunki alkaa elämään omaa elämää,65 vmutta nuorekas ,utelias ,tiedonhaluinen nautin matkustamisesta.En ihan tarkkaa tiedä mitä ehdoilla tarkoitat?Kerro itsestäsi myös.
Aikaa en ole pystynyt lyömään lukkoon kun tosiaan olen saamassa uuden auton kesäkuun aikana.Voitkirjoittaa mulle mailia.:harry.katz@kolumbus.fi.
Hyvää yötä.
- TitanOr
No, mutta....kaikkea täältä netin maailmasta löytyy! Mitä olisit vastannut jos olisin tarjoutunut matkakumppaniksi jo silloin kolme vuotta sitten?
Titta
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista867601- 1045517
- 2664728
- 484662
- 653382
- 502758
- 582447
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222408Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292372- 412244