green coffe

kiitos yhteydenotostanne, pahoittelut mikäli tilauksessa on ollut jotain epäselvää.


Olette tilanneet laihduttamiseen ja painonhallintaan tarkoitettua Green Coffee Fresh –vihreä kahvipapu-uutetta sivulta www.superkahvi.com tai www.vihreäkahvi.fi.

Olemme tarjonneet teille tuotetta kokeiltavaksi kuukauden annoksen posti- ja käsittelykulujen hinnalla 4,90 €.

Tilausehtojen mukaisesti tilaus jatkuu määräaikaistilauksena, mikäli tilaaja ei ilmoita 14 päivän kuluessa näytepakkauksen vastaanottamisesta todisteellisesti haluaan
a) perua tilausta ja lähettää avaamaton ja myyntikuntoinen näytepakkaus takaisin tai
b) vastaanottaa ainoastaan näytepakkaus hintaan 4,90 €.

Emme ole teiltä saaneet ko. ilmoituksia mainitun ajan puitteissa, joten tilaus on päivittynyt määräaikaisuuteen.

Tilaukseen kuuluu kolme lähetystä; näytepakkaus sekä kaksi määräaikaiseen tilaukseen kuuluvaa lähetystä. Tilaus päättyy automaattisesti kolmanteen lähetykseen.

Jatkolähetyksien palauttaminen EI poista tilaussopimuksen mukaisia maksuvelvoitteita.

Mikäli tarvitsette lisää maksuaikaa laskulle, niin eräpäivän siirto onnistuu ottamalla yhteyttä asiakaspalveluun. Ellei maksusuoritus saavu eräpäivään mennessä, niin lasku siirtyy perintäprosessissa eteenpäin Suomen perintälain mukaisesti.

Liitteenä Green Coffee Fresh - tilauksen tilausehdot.


Ystävällisin terveisin / Best regards
Green Coffee Fresh asiakaspalvelu
fi@greencoffeefresh.com

10

819

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Treuthardt Markku-Ma

      Älkää lähettäkö minulle enää Green Coffee paketteja. Asiakasnumeroni on 50772.

      • niina127

        Jos minä en maksa lasku meneekö tää ulosottoon osaako joku vastata mulle


    • patarouva

      Sopimusehtojen mukaan "Tilaus päättyy automaattisesti kolmanteen lähetykseen". Lisäksi ilmoitin sähköpostitse etten jatka tilaustani, koska haluttua laihtumista ei ole tapahtunut. Mutta kuinka ollakaan, tänään (6.8.14) tipahti taas uusi lähetys postilaatikkoon. Onneksi minulla on kaikki sähköpostiviestit asiasta tallella, koska myyjän päässä asiat eivät toimi.
      Harmittaa tämä ylimääräinen vaivannäkö palautusten kanssa.

    • Kusetus firma!

      Tämä homma on kyllä täyttä kusetusta. Tuolla vihreäkahvi sivulla ei missään mainittu tarpeeksi selvästi että sitoudun tilaamaan tuotetta jos en itse peru tilausta. Enkä todellakaan aio maksaa tuotteita mitä yhtäkkiä tippui lisää postiluukusta.

    • kusetettu1

      samaa mietä täysin. kusetusta isolla ky..nällä

    • Kyllä kaduttaa

      Koko myyntitapanne on erittäin kyseenalaista. Miten voitte velvoittaa asiakasta vastaanottamaan puolen vuoden lähetyksen kahden viikon testauksen jälkeen?Asiakashan ei ole edes ehtinyt nähdä toimiiko tuote. Otetaanpa lakikirja käteen. Erittäin epäasiallista toimintaa. Toivottavasti saavat pian lopun toiminnalleen!

    • miten teen ?

      Mulle tuli ensimmäinen erä jotain paskaa ja en tosiaan haluaisi maksaa kun en ole edes tilannut.. joten miten selviän tästä ? onko neuvoja ? olen vasta 18 vuotias ja en tosiaan halua menettää luottotietoja tuon takia :( eivätkä suostu ottamaan vastaan ja vaativat että maksaisin sen.

      • kuukaus sitten täytin 18

        Mäki just vahingos tilasin itelleni tuolta vihreäkahvi.fi... Ajattelin et täytän eka mun tiedot ja sit katon mitä maksutapoja on nii sit ku painoin seuraava nii siin lukiki että tilauksesi on vastaanotettu ja blaablaablaa... Lähetin sit heti sinne viestii et onks tää kestotilaus ja jos on nii mitä mun pitää tehä et mä peruutan sen, ei nyt tietystikkää oo tullu vielä vastausta, mut toivon et tulee äkkii ja ettei sielt tulis enempää ku toi euron paketti...


      • Huijausta

        Voitte jättää ko laskut maksamatta jo tuotteita tulee vaikka olette tilauksen peruneet.
        Kun teille saapuu perintäfirmalta kirje, soittakaa ja kiistäkää lasku jolloin perintätoimi loppuu.


    • tämmöinen löyty...

      18.6.2014

      Kuluttajia houkutellaan tilaamaan Glucomannan- ja Vihreä kahvi
      -laihdutustuotteiden kokeiluerä, mutta ei kerrota selvästi, että
      samalla sitoutuu määräaikaiseen tilaukseen. Tuotteiden markkinoinnista
      vastaava yritys, virolainen Xellim Oü, ei ole korjannut
      markkinointiaan kuluttaja-asiamiehen vaatimusten mukaiseksi.

      Kuluttaja-asiamies ja kuluttajaneuvonta ovat saaneet satoja
      yhteydenottoja Konjak-Glucomannan-, Glucomannan-konjak-juurikuitu- ja
      Vihreä kahvi- / Green Coffee Fresh-laihdutusvalmisteista. Tuotteita on
      mainostettu Facebookissa, josta mainoksen klikkaaja on päätynyt
      Glucomannan.fi-, superkuitu.com- tai vihreäkahvi.fi-sivustolle.
      Kuluttajat ovat saaneet tuotteiden mainoksia myös sähköpostitse.

      Sivustoilla laihdutusvalmisteista on tarjottu 4,90 euroa maksavaa
      kokeiluerää. Kuluttajille onkin tullut yllätyksenä, että kokeiluerän
      tilaaminen on johtanut määräaikaisen sopimuksen syntymiseen, elleivät
      he ole erikseen peruneet jatkotilausta 14 vuorokauden kuluessa
      kokeiluerän saapumisesta. Tällaista markkinointia, jossa ei kerrota
      selvästi tilauksen ehtoja, voidaan pitää harhaanjohtavana ja
      kuluttajansuojalain vastaisena.

      Sivustojen taustalla on virolainen Xellim Oü. Myös kanadalainen
      Offlion International Ltd on tarjonnut alkuvuodesta 2014 samoja
      laihdutustuotteita samoilla sivustoilla. Kuluttaja-asiamies on
      vaatinut ensin Offlion International Ltd:tä ja myöhemmin Xellim Oü:tä
      korjaamaan markkinointinsa kuluttajansuojalain mukaiseksi.

      Xellim Oü ei ole kuitenkaan reagoinut kuluttaja-asiamiehen
      kehotuksiin, vaan jatkaa edelleen laihdutustuotteiden sekä
      Shinewhite-hampaidenvalkaisutuotteen markkinointia samalla
      harhaanjohtavalla tavalla. Tilanteen korjaamiseksi kuluttaja-asiamies
      on pyytänyt Viron kuluttajaviranomaisia puuttumaan yrityksen
      toimintaan.

      Toimintaohjeita kuluttajille

      Jos olet saanut Xellim Oü:ltä laskun, jossa veloitetaan muusta kuin
      näytepakkauksesta tai tutustumistilauksesta, vaikka olet omasta
      mielestäsi tilannut yritykseltä vain tuotenäytteen, lähetä yritykselle
      kirjallinen reklamaatio, jossa ilmoitat kiistäväsi maksuvaatimuksen.
      Perustele esimerkiksi seuraavasti: ”olen mainoksen perusteella
      tilannut tuotenäytteen ja maksanut sen toimituskulut. En ole tehnyt
      muita tilauksia”. Tilaamastasi näytteestä riippuen käytä jotain
      seuraavista osoitteista: fi@shinewhite.com, info@glucomannan.fi tai
      fi@greencoffeefresh.com. Säästä lähettämäsi reklamaatio.
      Tarkista saamastasi laskusta maksun vastaanottaja ja lähetä
      reklamaatio myös mahdolliselle muulle vastaanottajakohdassa mainitulle
      taholle. Xellim OÜ:n laskuissa näkyvän Trust-laskutuspalvelun osoite
      on asiakaspalvelu@trustkapital.fi. Et ole velvollinen toimittamaan
      myyjälle mahdollisesti vaadittua ”virallista” valituslomaketta.
      Sähköpostiviesti riittää. Muista tallentaa lähettämäsi viesti
      itsellesi.
      Jos lasku siirtyy perintään, reklamoi perinnästä sähköpostitse
      perintäyritykselle. Perintäyritys ei saa lain mukaan jatkaa perintää
      silloin, kun kuluttaja kiistää velvollisuutensa maksaa lasku ja
      esittää sille perustelut.

      Koska Xellim Oü on virolainen yritys, saat tarvittaessa
      lisätietojaEuroopan kuluttajakeskuksesta, puh. 029 505 3005, ma-pe klo
      9-12.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Miksi et irrota otettasi

      Suhteeni?
      Ikävä
      74
      2912
    2. Koko ajan olet

      Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      64
      2763
    3. Muutama syy

      Sille miksi IRL kohtaaminen on hänelle vaikeaa
      Ikävä
      68
      1812
    4. Tykkään susta

      Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä
      Ikävä
      17
      1649
    5. Onko kaivatullasi

      Hyvä vai huono huumorintaju?
      Ikävä
      24
      1647
    6. Estitkö sä minut

      Oikeasti. Haluatko, että jätän sun ajattelemisen? :3
      Ikävä
      20
      1590
    7. Onko kaikki hyvin, iso huoli sinusta

      Miten jakselet? Onko sattunut jotain ikävää. Naiselta
      Ikävä
      19
      1498
    8. Tiedätkö tykkääkö

      Kaivatustasi siinä mielessä joku muukin kuin sinä itse
      Ikävä
      48
      1287
    9. Millainen meno

      Viikonloppuna? Mulla hirvee vitutus päällänsä. Onko muilla sama tunne??
      Ikävä
      38
      1263
    10. Onko meillä

      Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko
      Ikävä
      9
      1249
    Aihe