Vasemmiston patologinen Israel-viha kukoistaa jälleen. Kahdentoista vasemmistoliiton, vihreiden, SKP:n, SDP:n valtuutetun allekirjoittamassa aloitteessa Helsingin kaupunkia vaaditaan boikotoimaan bussiyhtiö Veoliaa ja purkamaan olemassaolevat sopimukset yhtiön kanssa. Veolia on rakentanut Itä- ja Länsi-Jerusalemin yhdistävän raitiotieyhteyden, joka on mm parantanut Itä-Jerusalemin arabien työmatkayhteyksiä merkittävästi. Nämä suomalaiset BDS kiihkoilijat eivät ymmärrä kansainvälistä lakia, eivätkä ilmeisesti tiedä, että heidän BDS fanaatikkokollegansa Ranskassa häivisivät Veolian Jerusalemin raitiotiehanketta vastaan nostetun BDS oikekudenkäynnin kahteen kertaan. "Veolia Transport ei millään tavalla riko kansainvälistä lakia osallistumalla [raitiotie]projektiin", todettiin oikeuden päätöksessä. Boikottikiihkoilu ei edes edusta arabien näkemystä Itä-Jerusalemissa, joista valtaosa suhtautuu myönteisesti raitiotieyhteyteen, joka merkitävästi helpottaa heidän työmatkojaan itä js länsi-Jerusalemin välillä. Tästä Veolian tapauksesta voi lukea lähemmin vihkosestani Kielletyt Hedelmät sivulta 45-50. Vihkosen voi ladata pdf:nä täältä:
Vasemmiston viha Israelia kohtaan jatkuu vain
8
94
Vastaukset
Ladattu tiedosto on tuolla
http://www.kuvajasana.fi/filebank/3970-Turunen,_Kielletyt_Hedelma776;t,_2_,_tark__painos.pdfKiitämme Artoa tästä uutisesta, jonka perusteella voimme boikotoida Veoliaa jatkossa kunnes se palaa Suomen viralliosen ulkopolitiikan taakse.
HYVÄ!Ja minä boikotoin Suomen vasemmistoa. Äänestän Natoa kannattavaa kokoomuslaista EU vaaleissa
totuusonvoittaja kirjoitti:
Ja minä boikotoin Suomen vasemmistoa. Äänestän Natoa kannattavaa kokoomuslaista EU vaaleissa
Kyllä mulle Natokin kelpaa. Sitten lähetäänkin Arton kans käs käässä puolustammaan Naton eurooppalaista ykköstykkiä TURKKIA kaikkia hyökkäyksiä vastaan!
HAHAHAHAHAAAA!!!- Jos Turkki EU-
totuusonvoittaja kirjoitti:
Ja minä boikotoin Suomen vasemmistoa. Äänestän Natoa kannattavaa kokoomuslaista EU vaaleissa
jäsenyyden saisi, niin varmaan olisi Suomen kokoomuksen kanssa myös samassa EU parlamenttiryhmässä se nykyinen Turkin hallituspuolue. Toki on vaikea mitään selkoa saada noista EU:n parlamentin ryhmistä, sillä ovat kyllä sen verran sekavaa sakkia eri maista. Kuitenkin nähdään selvästi samanlainen menestyvä poliittinen stratedia Suomen kokoomuksella ja sitten Turkin valtaa pitävällä puolueella, ja menestys on taattu.
KTS kirjoitti:
Kyllä mulle Natokin kelpaa. Sitten lähetäänkin Arton kans käs käässä puolustammaan Naton eurooppalaista ykköstykkiä TURKKIA kaikkia hyökkäyksiä vastaan!
HAHAHAHAHAAAA!!!Mennään vaan kun sinun idolli valtio iran hyökkää turkkiin.
HAH HAH HAAAA!!!!
- Siunataan Israelia
Jeesuksen nimessä ja rukoillaan esivallan puolesta ja anotaan Jumalan Hengen armoa ja totuutta ja vuodatusta runsaasti juutalaisille Israelissa.
Ja siunaamme palestiinalaisia ja puolustamme heidän oikeuksiaan kuten edistykselliset israelilaisetkin tekevät siirtokuntalaisrosvojen hyökkäysten varalta.
HYVÄ!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j492338- 262213
Katu täyttyy askelista...
Hyvää sunnuntaita ja hyvää jatkoa jos näin...Vettä sataa, mutta hyvä vaan, ainakin kasveille.271545Näin susta unta
Teit siinä temppuja ja kurkit huomaanko. Niinkuin sun tarttis sitä epäillä. Öitä tuimalle!161534- 1241447
- 191093
Tiedätkö nainen sen tunteen
Kun toinen tulee jossain vastaan. Naama leviää hymyyn kuin hangonkeksi. Mulla on susta semmonen,tunne.71984Kauniit ihmiset ei ole sinkkuja, se on karu fakta
Ihmisessä on lähes poikkeuksetta aina jotain vikaa jos hän pysyy sinkkuna pitkään. Sori kun sanon tän näin suoraan, mut117954Mikset päästä irti ja hae apua
Mt ongelmiisi. En vaan voi ikinä enää luottaa sinuun, pelkään sinua ja toivon löytäväni jonkun muun. Rahaa sulla on saad89944Kristinusko - epätoivoinen yritys pelastaa ihmiset jumalalta
Ei ole mitään sellaista, mitä pitää "pelastua". Lukuun ottamatta tietysti ”jumalan” (sen ei jumalan, joka väittää oleva333883