Linkki Euran kumppanin hakuun:
http://treffit.suomi24.fi/profile/547831
Naapurit yhtyy, Eura hakee vielä kumppania
3
192
Vastaukset
- Meilläkin on Siwa
Etsin jotain mihin liittyä, ikää on jo tullu 148 vuotta.
Se on tuonut tullessaan pieniä pidätysvaikeuksia, mutta niitä ollaan jo korjaamassa.
Naapurit eivät halua liittoon kanssani, koska synnynnäinen johtajaluontoni ja virheettömyyteni saa heidät tuntemaan itsensä epävarmoiksi, siksi hankin kumppania itselleni täältä.
Kumppaniksi kelpaisi, vaikka Helsinki, Kauniainen tai...
Hei, täällä viehkeä ja hieman enemmän kokemusta omaava 326-v Kaisa Karvia. Minulla on kokemusta sinun tavoin holtittomasta rahankäytöstä. Minua ei haittaa sekään, että kohtelisit minua kuin ainoaa jokeasi.Onhan meillä (vielä) puhdas kattilajokemme. Ennen kuin sukuni päättää siitä, kenen kanssa menen naimisiin, niin haluan tehdä avoimen kosintani sinulle oi ihana Euraseni. Myötäjäisinä toki tulee salarakkaaksi Viru-Nigula niminen ystävyyskuntaneito Virosta ja vähän velkaa, mutta kaiken se rakkaus kestää... - eurankunta
Voi rakas Karvia, olen erittäin kiinnostunut tarjouksestasi, mutta myötäjäisiksi ei riitä salarakas.
Kunnanjohtajalle tarvitaan kunnallisneuvoksen arvonimi ja hänen tyttärelleen tarvitaan sellainen virka missä hän pääsee oikeuksiinsa ja on tarpeeksi vaikutusvaltainen.
Heille yhdessä tulee antaa kaikki valta henkilöstönimityksissä ja asioiden päättämisessä.
Toiseksi tarvitaan maksaja urheilutalolle, terveyskeskussairaalalle ja jätevedenpuhdistamolle, myöskään unohtamatta kaikkia välttämättömiä invetointeja, jotka ovat männä vuosina jääneet tekemättä.
Viimeisenä isompana, muttei vähäisimpänä vaatimuksena on, että kaikki yteiseen liittoon syntyvät negatiiviset asiat on oltava valmis salaamaan keinolla millä hyvänsä.
Terveisin aina avulias ja yhteistyölle avoin Eurasi. - Kaisa Karvia
Mutta rakas Euraseni. Eikö olisi romanttista, että upottaisiin yhdessä kuin Titanic aikoinaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih374835Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j4901498Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771080Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä359998- 77923
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53901- 59840
- 228804
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.48758Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses57717