Uusi Ridge

Vanha Ritge takas

Aivan siis kauhea tuo uusi Ridge. Mistä ne tuommosen rähjäsen ukon tuohon keksi. Äänikin niin onneton, että hyvä kun erottaa Broogen äänestä. Tympeetä.

15

484

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Uutta tarvitaan

Olen eri mieltä uudesta Ridgestä. Paljon parempi kuin vanha. Kaikkien ei tarvitse olla siloposkisina ja tukka ojennuksessa. Miehinen kaveri.

• AntiLogan

Samaa mieltä aloittajan kanssa, Ron Moss oli se ainoa oikea Ridge. Tämä Thorsten Kaye jotenkin vaan ei iske... Eilisessä jaksossakin jotenkin aina välillä huojui, kun Ridge jutteli Brooken kanssa tämän kodissa. Jäi jotenkin epävarma fiilis hepusta.

• eikö olekkin?

On vähän kuin " tuhlaajapojan paluu".

• luin just!!

samaa mieltä! ihan tupakalle haisevan näköinen alkoholisti ulkonäkö! yok!

entinen Ridge tulee takaisin, luin amerikkalaisessa lehdessä! jeeeeeeeeee!!
      amerikkalaiset ovat valittanut sarjan kirjoittajille! nyt miettivät miten vanha Ridge palaa takaisin sarjaan, jeeeeeeeeeeeeee!!!

• Ihailija 998

Siis, aivan iki-ihana uusi Ridge. Komea, seksikäs, miehekäs, särmääkin löytyy, hyvä näyttelijä eikä mikään leuka Moss. Lopettakaa haukkuminen.

• faiior

Ainakin tämä näyttää ihan Ericiltä! Ja muutenkin komeampi kuin entinen, joka ei kyllä omaa silmääni miellyttänyt yhtään. Harmi, että aikoinaan tuli juonenkäänne, että Ridge ei olekaan Ericin poika, nyt kyllä nimittäin näyttää siltä ja paljon!

• El'leven

Sarjaa voisi vähän järkiperäistää. Hopen seuranpito veljesten kanssa on pelkää imuttelua.

• SALKKARIT!!

Teidän kannattaa lopettaa huonon sarjan katsominen. En ainakaan itse pidä kaunareista

• uusiridgeonhyvä

Jos et pidä ei ole pakko katsoa. Näkyy kiinnostavan kun kuitenkin vierailet palstalla jopa kommentoiden.

• SURULLINEN4

OLEN SINUN KANSSASI SAMA MIELTÄ AIVAN KAUHEA RIDGE YÖK KOKO MIES JOS OLISI RON MOSS SITEN OLISI KATSONNUT MUTTA NYT EN ENÄÄN LOPPETTIN SEN KOKONAAN UUSI RIDGE YÖK

• MatulaLopetti

Nykyinen Ridge on parempi ja komeapi näyttelijä kuin edel. puiseva vetelys. Sarjassa lähes kaikilla miehillä on parta ja pukeutuvat vapaammin. Hope todella kyllästyttää.

• parempiniin

Ridge nykyinen näyttelijä huolehtii kynsistään ovat puhtaat ja leikatut EI PURESKELLUT. Näyttelijöillä ihan ykeensä on huonosti hoidetut kädet ja likaa kynsien alla.

• steffyisback

Uusi Ridge on parempi ja paremman näköinen nykyään kuin aloittaessaan. Ei mikään plösö vetelys kuten Moss. Sarjan lähes kaikilla miehillä on parta nykyään.

• SpoileriElokuulta

Katsoin pitkästä aikaa netistä nykyisiä Boldis tapahtumia. Eipä oikein kiinnosta enää koska Rick sitten hullaantui ja meni naimisiin leikellyn mallin kiipijä Mayan kanssa joka on syntyjään mies. Thornen tytär Aly on käyttäytynyt jonkun aikaa psykomaisen batesin tavoin ja kuoli hyökättyään Steffin kimppuun. Koko sarja viurahtanut.

• lopettakaaSarja

Rickista on siis homo koska se peniksesta tehty ontelo tuntuu mieheksi syntyneen Mayan kanssa paremmalta.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      74
      2912
    2. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      64
      2763
    3. Muutama syy

Sille miksi IRL kohtaaminen on hänelle vaikeaa
      Ikävä
      68
      1812
    4. Tykkään susta

Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä
      Ikävä
      17
      1649
    5. Onko kaivatullasi

Hyvä vai huono huumorintaju?
      Ikävä
      24
      1647
    6. Estitkö sä minut

Oikeasti. Haluatko, että jätän sun ajattelemisen? :3
      Ikävä
      20
      1590
    7. Onko kaikki hyvin, iso huoli sinusta

Miten jakselet? Onko sattunut jotain ikävää. Naiselta
      Ikävä
      19
      1498
    8. Tiedätkö tykkääkö

Kaivatustasi siinä mielessä joku muukin kuin sinä itse
      Ikävä
      48
      1287
    9. Millainen meno

Viikonloppuna? Mulla hirvee vitutus päällänsä. Onko muilla sama tunne??
      Ikävä
      38
      1263
    10. Onko meillä

Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko
      Ikävä
      9
      1249
    Aihe