Hellujen statukset

Mopsi5

Aloitin suhteen n. vuosi sitten. Mies väitti eronneensa, ja tapailimme kuten aikuiset tapailevat. (Olemme viisikymppisiä, lapset aikuisia ja vapaa-aikaa esim. töiden suhteen helppo järjestää.) Sain sitten selville muutaman kuukauden kuluttua selville, että mies oli naimisissa. Asui siis edelleen yhdessä vaimonsa kanssa, ja sitten kuulemma "kulissipohjalta". Itse olen eronnut vuosia sitten, elän itsenäistä elämää enkä romanttinen hupsu. Emme asu miesystävän kanssa samalla paikkakunnalla, teimme reissuja ja kävimme mökillä jne. Mutta hän ei siis kertonut mitään tuosta, vaan ero oli kuulemma "vuosia vanha juttu". Vaan tällaiset asiat on helppo saada selville, etenkin kun vaimon työpaikka sattuu olemaan eräässä valtion virastossa, jossa itsekin olin töissä. No. Laitoin heti poikki, koska eroa ei vielä ole taatusti käsitelty ja en halua tuhlata aikaa valheisiin. Nyt eroprosessi on käynnistynyt, en kuitenkaan pysty luottamaan mieheen, vaikka vakuuttaisi mitä. Asiaa ei yhtään helpota se, että ko. herran tunnelukot ovat pahoja ja hän on kykenemätön puhumaan tunteistaan. Vain typerys ottaisi tuollaisen miehen takaisin, sillä ennuste on surkea. Oikeasti vapaita lienee myös olemassa.
Ei tavattu muuten netissä, vaan huoltoaseman parkkipaikalla. Oli hyvin aktiivinen eikä tullut mieleenkään, että ei olisi vapaa. (Oli etsinyt seuraa netistä vuosien ajan, ja minut löytäessään "kiitti luojaa hyvästä tuurista".) Vaan elämä jatkuu :) Tässä kulissiliitossa on ex-rouva ollut mukana paikkakunnan politiikassa (KD) ja häpeä erosta on niin kova, että on joutunut ottamaan sairauslomaa ja muuttanut toiseen kaupunkiin. En voi ilmaista, että olen pahoillani, mutta olen todella pahoillani. Enhän minä voinut tietää, mikä on tilanne. (Välimatkaa 300 km) Ja hävettää minuakin, kun jouduin valehtelun uhriksi. Tallinnan laivalla ihmettelin kyllä erästä miehen tuttua, joka käyttäytyi omituisesti. Myöhemmin tajusin, että hän oli miehen sukulainen. (Mies melkein juoksi karkuun.) Tämä kaikki ei kuitenkaan siirry kaunaksi tai katkeruudeksi, osaan nauraa itselleni. Jos kesähellun jostain bongaan, niin taidan pyytää virkatodistuksen nähtäväksi :)

0

110

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
        Ikävä
        69
        2673
      2. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
        Ikävä
        63
        2614
      3. Muutama syy

Sille miksi IRL kohtaaminen on hänelle vaikeaa
        Ikävä
        68
        1772
      4. Onko kaivatullasi

Hyvä vai huono huumorintaju?
        Ikävä
        24
        1607
      5. Estitkö sä minut

Oikeasti. Haluatko, että jätän sun ajattelemisen? :3
        Ikävä
        20
        1530
      6. Tykkään susta

Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä
        Ikävä
        9
        1460
      7. Onko kaikki hyvin, iso huoli sinusta

Miten jakselet? Onko sattunut jotain ikävää. Naiselta
        Ikävä
        15
        1372
      8. Millainen meno

Viikonloppuna? Mulla hirvee vitutus päällänsä. Onko muilla sama tunne??
        Ikävä
        38
        1223
      9. Onko meillä

Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko
        Ikävä
        8
        1187
      10. Tiedätkö tykkääkö

Kaivatustasi siinä mielessä joku muukin kuin sinä itse
        Ikävä
        25
        1106
      Aihe