Joo oli jännää kirjottaa tää tänne mutta tein nyt ihan oikeet tunnuksetkin :D
Olen nyt rekisteröitynyt :D
10
82
Vastaukset
Noni, hyvä hyvä! :D Ei sitten pysty huijaamaan, että on Sinetti, kun on jo luotu nimimerkki siitä.
Mutta miksi nimimerkkisi on sinettii, eikä sinetti?
- 5. Viisi
Ok!
1. Ei kiinnosta rotanpaskan vertaa
2. Kukaa ei tunne sua
3. Ainoat tyypit jotka niitä tunnuksia tekee on niitä itsekeskeisiä kpäitä kuten trotski tai rainbow.
4. Miks koko palstan pitää pyöriä teidän rekisteröityjen ympärilläPalsta pyörii vakkareiden ympärillä, koska kukaan muu ei kirjoittele tänne. Tämä palsta luultavasti kuolisi, jos lähtisimme.
icepicked kirjoitti:
Palsta pyörii vakkareiden ympärillä, koska kukaan muu ei kirjoittele tänne. Tämä palsta luultavasti kuolisi, jos lähtisimme.
Lisään kolmanteen väitteeseen, että itse rekisteröidyin, koska mainitsemasi itsekeskeinen "kpää" varasteli aikoinaan nimimerkkejä jolloin päätin estää ongelman etukäteen ja pyrin luotsiksi suunnilleen kuuden henkilön kanssa.
Eli Sateenkaaripyyhkäisy120 voitte kiittää siitä että rekisteröityneitä on näin paljon...
- drollauz
Niin jusd! Minägään en ole rigizderöinyd idzeäni dänne, mudda minud warmazdi dunnedaan däällä, dai ainagin gawerini norzgi...
- `sinettii
Miksi, Sinettii, miksi?
- sinetti
En jaksa ny kirjautuu mutta kiitoksia dissailijoille vaa :D ja siksi ylimääräinen ikinainen että tunnus oli varattu ; p
- tissiparta
Joo HEI KAIKKI!!! SINETTI ON REKISTERÖITYNYT!!! PIDETÄÄKS BILEET!!??? Saatanan itsekeskeiset "vakkarit" kirjoittelee toisistaan vaan suolistotarinoita vaan kuullakseen itsensä yhdessä niistä. Oottekos pikkuperkeleet pikkasen itserakkaita?
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa1363687- 122416
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos371965Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly211731Paljonko aikaa on kulunut siitä kun viimeksi tapasit hänet?
Päiviä? Viikkoja? Kuukausia? Vuosia?301493- 1241458
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul101311- 141256
Se oli siinä sitten
Yhdysvaltain presidentti Donald Trump on määrännyt kaiken maan Ukrainalle toimittaman sotilaallisen tuen tauolle, kertoo4811233- 771151