minä en kannata mitään puoluetta mutta jos nää on sitämieltä että johto piti vaihtaa siihen joka ei tiedä mitään tää on vähän sama kun suomella meni hyvin niin eiköhän ruvettu riiteleen mihin sais tuhlattua nää m ois sillon maksanu velkoja ja antanu olla verotuksen ennallaan koska oltiin tottu jo siihen mutta eiköhän nää tyhmät politiikot jakanu kaikki rahat nyt sitte puretaan näitä kun pystyisi järjestää nuorille töitä niin kauan kun nokia meille tuloja toi ja pistäkää nyt helvetti tuohon eläkkeeseen joku 2500 enimäis katto eihän tuo rikas enään eläkkeellä tarvii monen sadan tuhannen eläkettä ja viekää siltä kusi päältä valruusilta kaikki rahat ja antakaa työttömyys raha vain niin eiköhän ääni kellossa muutu tolla pilvessä eläjälle
nyt ne vasta veti itsensä pskaan
zzzzzz6
1
65
Vastaukset
- 20+19
Tämä oli ehkä tämän vitsi-palstan paras, HEHHEH
Kerropa lisää, kun nyt vitsipalstalla ollaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista897627- 1055522
- 2664738
- 484662
- 653382
- 502768
- 582447
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222408Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292372- 412244