Muutamat Olavi Mäenpään Sinivalkoisen puolueen aktiivi on tietojen mukaan taas hakemassa Muutoksen jäsenyyttä.
Jos päästetään se on paha virhe.
Ei mäenpääläisiä
18
135
Vastaukset
- Muutos 2011
Nuo roskat on jo kerran pois siivottu
- Ei milloinkaan
Mäenpään pellekioskin klovneja ei tähän puolueeseen tule!
- Nössö Sativa
Joo, ei missään tapauksessa mitään kovia periaatteen miehiä oteta!
Tarvitaan enemmän pitkätukkaisia ituhippejä ja pilven pössyttelijöitä!
Ollaan nössöjä, siten turvataan toiminta.
- EI SiVaRi
EI, EI ja EI
- Ehdoton ei
Miettikääpä hetki. Kaikki mihin Mäenpää koskee, muuttuu tuhkaksi vajaassa vuodessa. Niin puolueet kuin urheiluseurat. Kaikki kuolee. Mäenpää ei saa pidettyä hengissä edes aavikkokaktusta.
- gretzlerwz
ei Mäenpää olekaan tulossa
- gauleiter
gretzlerwz kirjoitti:
ei Mäenpää olekaan tulossa
EI KETÄÄN SIELTÄ
- skinivalkoiset
gauleiter kirjoitti:
EI KETÄÄN SIELTÄ
joo joo ottakaa kaikki jos haluatte eroon puolueesta
- EI SVR
Ei SiVaReita puolueeseen!
- kersoiinimika
Kuka hullu on aikonut niitä ottaa?
- Muutos 2011
kersoiinimika kirjoitti:
Kuka hullu on aikonut niitä ottaa?
Ei kukaan ota, ei huolta
- AKS FOREVER
Muutos 2011 kirjoitti:
Ei kukaan ota, ei huolta
Itse asiassa kokkolalaisia ei 2010 siivottu pois, ne lähtivät itse. Oli Mäki-Ketelän sekoilut, Kerosen hinuri ja huumesekoilut.
- Ei skinivalkoisille
Mitä meidänkaltainen nuorekas puolue tekee Mäenpään kaltaisella harmaantuneella vanhuksella? Muutos on nuorekkaiden ihmisten ja nuorekkaiden ajatusten puolue, ei liinahaan vanhainkodin haarakonttori!
- Ei missään tapaukses
Täysin totta, me emme todellakaan tarvitse seniiliä vanhusta haastamaan riitaa ja kusemaan muroihin.
- Plösönaama saalistaa
Onko Turun Ruskean Talon väki vankeineen jo liittynyt Muutokseen?
- kerosiinimika
Kyse taitaa olla Kokkolan jengistä. Ilmajokinen IKL-mies Järviharju puolueessa on jo.
- Ou jee jee
Kannattaako meidän meidän muistella meneitä tai ylenkatsoa ketään joka haluaa tulla puolueemme jäseneksi ?
Tarvitsemme kaikki kynnellekykenevät joukkoihimme. Muistakaa: Vain Muutos on tärkeä, ei yksittäiset mielipiteet tai ihmiset.
Eiköhän toivoteta oikein porukalla Olavi Tervetulleksi kaltaistensa joukkkoon !- Ei Mäenpäälle
Ennemmin syödään kanelia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih374905Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j5011565Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771080Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä359998- 77923
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53901- 59850
- 228804
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.48758Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses58728