Mistä auto vuokralle Haniassa, Nea hora?

hanian matkailia

Moikka.
Olen lähdössä ystäväni kanssa Haniaan Nea horaan elokuussa ja haluaisin vinkkejä hyvistä ja halvoista autonvuokraus firmoista? Ilman kilometri rajaa ja vakuutuksella.
Tiedättekö että saako auton vuokraus firmoista myös navigaattoria lainaksi?
Kiitos!

4

381

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kreetanseikkailija

Kyllä ne kaikki hengissä olevat vuokraamot siellä Hanian seudulla ovat hyviä. Paikalliset voivat olla edullisempia kuin kansainväliset vaikka opas niitä kalliimpia "yhteistyökumppaneita" suositteleekin. Jos löytyy älykänny (erityisesti Nokialainen) niin se ajaa täydellisesti navigaattorin asian. Kreetalla kyllä pärjää ilman navigaattoriakin ihan vuokraamon antamalla kartallakin ellei mene vuoriston pikkuteitä (päällystämättömiä) etelärannikolla. Itse jouduin enduromopolla ajellessa turvautumaan kännykkänavgaattoriin siellä, mutta tuskinpa menette niille teille vuokra-autolla - vaatii jonkinmoista seikkailuhenkeä!

Elokuu on sitten kuuma ja turistipitoinen. Omavastuu kannattaa minimoida autovuokrauksessa ja katsoa kuuluuko renkaat, tuulilasi ja alustan mahdolliset vauriot kaskon piiriin. Ja kirjata auton naarmut ja lommot ennen liikenteeseen lähtöä, ottaa vaikka kuvat joka suunnasta.

• Hyvä kokemus

Kokeilkaas tätä: http://www.autoeurope.fi
      Tuo välittää eri vuokraamojen autoja pitkin Eurooppaa ja äskettäin Kroatiassa vuokrasin melko uudenkarhean auton viikoksi aivan pilkkahinnalla tuon kautta. Firman keskus lienee Saksassa, ainakin mulle Munchenistä soitettiin jonkun yksityiskohdan takia (eli palvelu toimi hienosti).
      Toki elokuu on sitten ruuhkaisin ja kallein turistisesonki siellä Haniassakin.
      Navigaattoriksi mukaan kännykkä tai tabletti, johon kartat ladataan jo Suomessa.

• Anemone71

Olemme vuokranneet kahtena kesänä auton PanCar-nimiseltä firmalta, jonka pääkallopaikka ymmärtääkseni Plataniaksessa tai Haniassa. Ok autot, mutta mikä tärkeintä, täyskaskomahdollisuus ja hyvät vakuutukset muutoinkin. Kreikassa useimmiten vakuutukset jättävät melkoisen omavastuun, eivätkä välttämättä kata lainkaan sitä, mitä odottaa. Itse hekumoin jo tämän vuoden lomaa, vielä kuusi työviikkoa.... :)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      68
      2610
    2. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      62
      2562
    3. Muutama syy

Sille miksi IRL kohtaaminen on hänelle vaikeaa
      Ikävä
      68
      1762
    4. Onko kaivatullasi

Hyvä vai huono huumorintaju?
      Ikävä
      24
      1577
    5. Estitkö sä minut

Oikeasti. Haluatko, että jätän sun ajattelemisen? :3
      Ikävä
      20
      1500
    6. Tykkään susta

Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä
      Ikävä
      9
      1440
    7. Onko kaikki hyvin, iso huoli sinusta

Miten jakselet? Onko sattunut jotain ikävää. Naiselta
      Ikävä
      15
      1362
    8. Millainen meno

Viikonloppuna? Mulla hirvee vitutus päällänsä. Onko muilla sama tunne??
      Ikävä
      38
      1213
    9. Onko meillä

Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko
      Ikävä
      8
      1167
    10. Tiedätkö tykkääkö

Kaivatustasi siinä mielessä joku muukin kuin sinä itse
      Ikävä
      25
      1086
    Aihe