Minulla ei ole ajokorttia. Olin kerran kolarissa, missä auto meni aika ruttuun, mutta minulle ja kuskille ei tullut fyysisiä vammoja. Mutta senjälkeen olen välillä ollut vähällä mennä sokkiin, jos liikenteessä on pelottava tilanne. Ja moottoritiellä olen pelosta suunniltani. En mene suvun juhliin, jos sinne pitää matkustaa yli 50 km. Sen 50km osaan ottaa rennommin nykyisin. En ole käynyt siskojeni ja veljeni luona, kun se edellyttäisi autossa olemista. Näen heitä, kun he käyvät täällä kotiseudullaan. Lasteni luo menen junalla. Kysyisin vain, että onko kellään toisella vaikea olla auton kyydissä.
Pelkään autossa
1
159
Vastaukset
- MaLeK
ei ole vaikeaa olla auton kyydissä vaikka olen ollut 3 kolarissa(2 kolarissa olin matkustaja),jälkimmäisessä kolarissa auto meni kovassa vauhdissa katolleen ojaan.uskomattomalta tuntuvaa tuuria oli viimesimmässäkin kolarissa,kun kummallekkaan meistä autossa olevalle ei käynyt mitään,kyllä se on laittanut miettimään sitä kuinka nopeesti kaikki voi olla ohi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista867601- 1045517
- 2664728
- 484662
- 653382
- 502758
- 582447
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222408Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292372- 412244