Miten on, pärjääkö Madridissa hyvin Englannin kielellä? Suunnitelmissa olisi kesän aikana käydä yksin Madridissa päin katselemassa vähän mestaa. Eli pärjääkö Hostelleissa/Hotelleissa englannin kielellä, ja onko esimerkiksi metrolla ja bussilla liikkuminen helppoa englannin kielellä? Kiitos neuvoista ja vinkeistä etukäteen :)
Madridissa englannin kielellä
Poika 18v
1
169
Vastaukset
- Kundi 22v
Madiridissa pärjää ihan hyvin englannilla. Olen ollut siellä parikertaa kesällä. Kaupunki on todella iso ja laaja, kartta on hyvä olla mukana. Metrolla pääsee hyvin liikkumaan mutta itse tykkäsin kävellä paljon, kun näkee upeata kaupunkia samalla. Ihana hippien ja gay kansan kaupunginosa on Chueca, joka on het iGran Vian pohjoispuolella. Siellä on parhaat bileet iltaisin. Pieniä baareja vieri-vieressä ja paljon ihmisiä sekä hilpeä tunnelma. Kannattaa käydä. Mukavaa matkaa !
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 692703
- 632634
- 681782
- 241617
- 201540
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä91470- 151382
- 381233
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko81197- 291131