Hei, etsin jotain huikeeta tyyppiä (tai tyyppejä), jonka kanssa jakaa PSOAS-solu tai muu halpa asunto yliopiston läheltä! Olen 22v. naispuoleinen matikanopiskelija, vähän elämässä eksynyt tällä hetkellä, mutta rento ja magee tyyppi kuitenkin. Oon vähän sellanen boheemi hippiotus, ja olisi ihana pistää pystyyn kunnon kommuuni. Olen asunut sekä yksin että kimppakämpässä, ja jälkimmäisestä tykkään enemmän. Harrastan taiteiluja, lukemista, urheilua, järjestötoimintaa ja kaikenlaista muutakin. Bilettäminen on myös kivaa.
Mulla on paljon tavaraa, mm. astioita, mikro, jne., eli sinun ei välttämättä tarvitse omistaa valtavasti asioita.
Iälläsi ja sukupuolellasi ei ole väliä, jos uskot, että tulemme juttuun. Musta olisi hullun kivaa, jos et vaan nyhvää omassa huoneessasi, vaan haluat tutustua.
Oon tosi tolerantti kämppiksen kavereita, tyttö- tai poikaystävää, musiikkia, bileitä, ja muuta mahdollista “häiriötä” kohtaan. Musta on vaan kiva jos kämpässä hengaa porukkaa. Omaa rauhaa saa kuitenkin omasta huoneesta silloin kun sitä tarvitsee. Itse kuuntelen paskaa musaa ja soitan huonosti erilaisia instrumentteja. Ja kaveriporukkana on sekalainen sakki matemaatikoita ja fyysikoita. Eli you have been warned. :)
Olen aika huono siivoamaan, mutta teen sitäkin tarpeen tullen, ja voimme tehdä siivousasioista yhteiset säännöt.
Ihannekämppä olisi jostain yliopiston läheltä eli Linnanmaa, Kaijonharju, Syynimaa akselilta. Itse ajattelin PSOAS-solua, mutta yksityisetkin voisi tietenkin myös vilkaista. Muuttoa suunnittelin elokuulle.
Jos uskot olevasi se, jonka kanssa jaan tulevaisuudessa elämäntarinat, murheet, viinipullon ja aamupalan, niin ota yhteyttä! Käydään kahvilla tai kaljalla ja mietitään asiaa. :)
PS. Jos omistat astianpesukoneen, olet ihana.
Yhteystiedot:
puh.: 358408486343
irc: kiertorata
OULU: kämppis haussa elokuusta alkaen!
kiertorata
0
170
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista1058257- 1125774
- 565246
- 2895206
- 783861
- 583041
- 662757
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222558Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292532- 452501