Käytiin viime viikonloppuna Riiassa minilomalla. Jäi askaruttamaan mieltä; mitä ovat etanapatsaat joita löytyy joka puolelta kaupunkia eri väreissä?
Eriväriset etanapatsaat
4
250
Vastaukset
- arvailevainen
Enpä tiedä, mutta liittyisivätkö ne siihen, että Riika on tänä vuonna toinen Euroopan kulttuuripääkaupungeista (toinen on Uumaja/Umeå).
http://www.latvia.travel/en/article/welcome-riga-—-european-capital-culture- Kilpiin
Joo ilmeisesti nuo etanapatsaat kuvastaa sitä Latvian mainosslougania, joka kuuluu Best enjoyed slowly eli parasta hitaasti nautittuna. Tätä hidasta etenemistä on tosin jo suositeltu aikaisemminkin.
Jurmalan rannalla könöttää muuten upea pronssinen kilpikonna, jonka luona monet ovat valokuvauttaneet itsensä.
- weweweew
www.pienityttomaailmalla.blogspot.fi
Sieltä löytyy vastaus.- kosser11
Strastvuit Henriikka;-)
Olet siis käynyt ns. S-matkalla??. Katselin aiemmin Yhteishyvästä mainosta ja sitten Pohjolan matkat tietoja.
Olen käynyt Riikassa 3.5 vuotta sitten jouluna, reittinä ....-ou-tku-tukholma-riiika-tukh--tku... Olin Riikassa vain noin 6 tuntia, koska matkani sinne oli Sto-Riika-Sto risteily. Matka oli ilmainen?.
Riika jäi mieleen mielenkiintoisen paikkana vaikka siellä oli auraamatonta lunta 15 senttiä joka paikassa, kuten tukholmassakin. Okei, silloin oli viikonloppu, ehkä se vähensi työntekijöitä.
Okei, jos kävis laiva-bussimatkalla Siellä sitten, ois siten helpompaa kuin omatoimisella. Sellaisesta on kokemusta jo 25< matkaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 743042
- 712911
- 681842
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä191762- 271671
- 241667
- 201630
- 481317
- 381293
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91289