Onko kesätöitä tiedossa?

kesäduunari

Itse hain hautausmaahommiin mutten päässyt ja kävin tänään kysymässä kauppapuutarhalta töitä ja jossain määrin lupaavalta vaikutti, pitää loppuviikosta taas käväistä siellä, kun pomo on paikalla. Miten teillä?

12

70

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jossakin, jossa pitää auttaa vanhuksia käymään kaupassa jne. En muista tarkkaan. Onnea töiden saantiin. :)

• ludvik

Mä oon isosena rippileirillä

siitä tulee hauskaa ;)

• Minä en ole missään. Vielä. Perjantaina olisi haastattelu lähetin hommiin. Jos hyvä tuuri käy, pääsen sinne töihin. :)

• kesäduunari

Kertoisitteko vielä vastatessanne ikänne? Olisi kiinnostavaa tietää, kuinka moni alaikäinen on päässyt töihin, alaikäistä kun ei useimpiin hommiin kelpuuteta.

• ludvik

myö oon 16

• Rugaru

En oo sinänsä menny virallisee kesätyöhö, mut painun lappiin hoitamaan tontteja puista, keräämää mustikoita ja hoitelemaan poroja. Sellasesta kakstoistatuntisesta työpäivästä saa raavittuu kasaan kympin tai kaks

• dasdas

en saanut mitään, katon sitten animee koko kesän

• 15 olen.

• kesäduunari

Lisää vastauksia! Kai nyt useampi on kesätöihin hakenut.

• kesäduunari

Herätys!

• vyvyvyvy

Mä oon 15 v tyttö ja syksyllä täytän 16 v.
      Sain kesätöitä kunnalta ja meen sit kirjastoon.
      Palkka on kahelta viikolta 350 €

• kesäduunari

Se on hyvä, että kunnat järjestävät nuorille kesätöitä. Eiväthän ne kestä kuin pari viikkoa, jotta mahdollisimman moni pääsisi töihin, ja palkkakin on vain tuollaiset 300 - 350 euroa, mutta tyhjää parempia ovat tietenkin. Omassa kotikunnassanikin oli haettavana kesätöitä, mutta ne olivat ensisijaisesti -98 syntyneille ja itse olen vuosikertaa -97, joten arvelin, etten pääsisi. No, olihan niihin töihin päässyt sitten kuulemani mukaan jonkin verran muitakin kuin -98 syntyneitä, mutta se mahdollisuus on nyt ollutta ja mennyttä. Toivottavasti saan töitä puutarhamyymälästä. Onnea kaikille työnsaantiin! (Siis en halua tällä toivotuksella sinetöidä keskustelua. Lisää vastauksia vaan!)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?

Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa
      Sinkut
      136
      3687
    2. Ei ole kyllä mennyt

Kovin hyvin kun alussa pieni sekoaminen hänestä 😏
      Ikävä
      12
      2416
    3. En rehellisesti usko et oisit

Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos
      Ikävä
      37
      1965
    4. Näin sinusta taas unta!

Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly
      Ikävä
      21
      1731
    5. Paljonko aikaa on kulunut siitä kun viimeksi tapasit hänet?

Päiviä? Viikkoja? Kuukausia? Vuosia?
      Ikävä
      30
      1493
    6. Olet muutenkin tyhmä

Ja käyttäydyt epäasiallisesti siinä työssäsi.
      Ikävä
      124
      1458
    7. En muuttaisi sinusta mitään

Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul
      Ikävä
      10
      1311
    8. Se sinun kaipauksen kohde

Ei todellakaan käy täällä höppänä mies.
      Ikävä
      14
      1256
    9. Se oli siinä sitten

Yhdysvaltain presidentti Donald Trump on määrännyt kaiken maan Ukrainalle toimittaman sotilaallisen tuen tauolle, kertoo
      NATO
      481
      1233
    10. Mikä sinua ja kaivattuasi

Yhdistää?
      Ikävä
      77
      1151
    Aihe