Kauheesti kehutaan tuota argan öljyä, mutta niin on kehuttu muitakin öljyjä ja olen huomannut että kaikki öljyt pitää ihottuma alueet sellaisena öljyisenä ja estää sitä kuivan hilseilevän pinnan muodostusta, mutta ei paranna ihottumaa ollenkaan. Olenkin miettinyt että kun näiden öljyjen vaikutusta kehutaan niin voi olla että kehut tuleekin juuri siitä hilseilyä estävästä ominaisuudesta, eikä niinkään että se oikeesti parantais psoriasista. Itse en niinkään arvosta tai pidä hilsettä estävää ominaisuutta missään arvossa, koska iho on edelleen punainen ja ihottuman vallassa. Sikäli siis hiukan harhaanjohtavaa mainontaa.
Mutta siis kertokaa jos on kokemusta argan öljystä.
Argan öljy kokemuksia
JussiOulu
2
1655
Vastaukset
- Nou shit scherlock?
Sinähän varsinainen valopää olet!
- JussiOulu
oi kiitos :D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 853141
- 883003
- 681852
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä191792- 271691
- 211681
- 241677
- 481317
Pettymys! Tähdet, tähdet -kisassa tämä erikoisjakso pois - Pistänyt artistit todella lujille!
Tähdet, tähdet -kisa on edennyt genrestä toiseen. Mutta erästä monen toivomaa erikoisjaksoa ei tällä kaudella nähdä. Voi321316Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91299