PT opiskelija Turusta tarjoaa opastusta ilmaiseksi kuntoiluun!

Moi!

Olen 31-vuotias mies puolinen personal trainer opiskelija Turusta ja etsin harjoitus asiakasta.

Omaan 15 vuoden harjoitustaustan kuntosaliharjoittelusta ja olen harrastanut paljon muitakin liikuntalajeja. Luonteeltani olen erittäin ystävällinen ja ihmisläheinen:) Että mun kanssa on helppo päästä hommassa alkuun ja olen apuna aina kun on tarvetta! Eli voidaan ihan treenata yhdessä, jolloin se on mielekästä ja silloin sisäistää liikkeet/menetelmät paremmin:)

Tähän harjoitus asiakas suhteeseen kuuluu mm. kuntotestaus(ei ole mitenkään raskas testi), tavoitteiden selvittäminen, henkilökohtainen harjoitusohjelma, runsaasti yhteisiä treenejä, ruokailupäiväkirjaa, sekä kaikkea muuta hyödyllistä joka liittyy olennaisesti kuntoiluun.

Huom. minulla ei ole mitään erityivaatimuksia asiakkaan suhteen, että kaikki voivat lähettää viestiä kuntotasosta riippumatta:)

Alustavasti kyseessä olisi noin 3 kuukauden yhteistyö. Ja tämä kaikki tosiaan ilmaiseksi:) ja jos niin tahdomme niin voimme jatkaa pidempäänkin:)

Tänne voi laittaa viestiä tai sitten suoraan sähköpostiini joka on lightning1@suomi24.fi, josta voi kysyä lisää asian tiimoilta.

Pikaisesti vaan yhteyttä!:)

7

248

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • VP?

Oliko kysymykseni liian vaikea kun piti pyytää ylläpioa poistamaan.
      Ei väärissä luuloissa ole isompaa vikaa kun vaan on valmis korjaan luulonsa kun tietoa tulee tilalle.

• Luulosairas

Ylläpito luultavasti poistaa kaikki kommenttisi ilman pyyntöjä.

• VP?

Ylläpidossa istuu idiootti, niin yksinkertaista se on

• Ei muuta kuin uutta viestiä ylläpidolle jos mun viesti niin paljon häiritsee;D

• Hei nytten vaan yhteyttä minuun, niin aloitetaan liikkuminen:)

Kokeillaan yhdessä liikkeitä ja teen treeni ohjelman. Olen aidosti hyvässä hengessä mukana ja rahaa en pyydä tästä. Laita viestiä ni tutustut muhun paremmin ja voit kysellä lisää:)

• Tämän ketjun voi sulkea asikas on jo valittu.

• pr...

Mahtanee olla onnekas :P sääli että näin tämän vasta nyt. Kuulostat mukavalta.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Sun ja kaivattusi

ikäero? Kumpi vanhempi, m vai n?
      Ikävä
      104
      1871
    2. Kesän odotuksia hyrynsalmella

Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla
      Hyrynsalmi
      15
      1631
    3. Tämän hetken

Terveiset kaivatullesi ⬇️
      Ikävä
      144
      1629
    4. Kai sä näät

Ku sua katson et olen aika rakastunut. Rakkaus ei vain ole aina niin yksinkertaista
      Ikävä
      103
      1589
    5. Katsotko mieluiten

Kaivatussasi mitä?
      Ikävä
      85
      1557
    6. Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla

Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e
      Pirkanmaa
      52
      1340
    7. Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan

Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n
      Maailman menoa
      285
      1307
    8. Mikä on ollut

Epämiellyttävin hetki sinun ja kaivattusi romanssissa?
      Ikävä
      119
      1269
    9. Voi Rakas siellä

Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o
      Tunteet
      24
      1130
    10. Vieläkö sä toivot

Meidän välille jotain?
      Ikävä
      69
      1091
    Aihe