Sieniretkillä Paloheinän golfkentän lähimetsissä olen löytänyt sinne lentäneitä golfpalloja. Eka syksynä siellä oli naishenkilö joka keräsi niitä, kysyin saako niitä ottaa, hän kertoi, että mitkä lentävät aidan yli metsää niitä saa kerätä. Siispä minäkin olen niitä sieltä keränny aina sieniretkillä. Mulla on 108 kpl Wilson Premium range palloa. Mietin vain ostaako niitä joku golffari vai keksinkö niille uusiokäyttöä. Kertokaapa golffarit.
Golf-palloja metsästä.
8
3678
Vastaukset
- golffari'
Ei osta, turhaan keräät niitä
- Metsänkulkija
Uusiokäyttö keksitty.
- kljkäljäpj
Metsänkulkija kirjoitti:
Uusiokäyttö keksitty.
Range palloja ei kukaan osta. Tai voit yrittää myydä niitä takaisin sinne aidan toiselle puolelle.
- Metsänkulkija
kljkäljäpj kirjoitti:
Range palloja ei kukaan osta. Tai voit yrittää myydä niitä takaisin sinne aidan toiselle puolelle.
Jännää ettei kukaa osta vaikka sieltä aidan toiselta puolelta sinne metsään lentäneet, ovat ainakin joskus ostaneet. Eivät ole enää edes myytävänä, teen niistä painoja kasvimaalle: ompelen pussin sen sisää 10-15 palloa ja harsonkulmaan kiinne ei tuuli vie harsoa mukanaan, kiviä, kun sieltä ei löydy. Uusiokäyttöä ja saattapi olla, että naapuriviljelijöillekin joutuu tekemään ei muuta kuin etsimään lisää palloja metsästä.
- Reilu peli kunniaan
Metsänkulkija kirjoitti:
Jännää ettei kukaa osta vaikka sieltä aidan toiselta puolelta sinne metsään lentäneet, ovat ainakin joskus ostaneet. Eivät ole enää edes myytävänä, teen niistä painoja kasvimaalle: ompelen pussin sen sisää 10-15 palloa ja harsonkulmaan kiinne ei tuuli vie harsoa mukanaan, kiviä, kun sieltä ei löydy. Uusiokäyttöä ja saattapi olla, että naapuriviljelijöillekin joutuu tekemään ei muuta kuin etsimään lisää palloja metsästä.
Jos haluat olla rehellinen ja saada hyvän mielen itsellesi ja golf-kentän henkilökunnalle, niin laita löytöpallot ämpäriin ja palauta sinne kentän henkilökunnalle.
Saat varmaan pikku vihjeellä vaikka pullakahvit itsellesi vaivanpalkkaa ja pallot palautuvat kentälle alkuperäisen tarkoituksensa mukaiseen käyttöön.
Pelaajat eivät noita osta, koska kyseessä on harjoituspallot joita käytellään vaan siinä harjoitusalueella. Ja tullaan käyttämään edelleenkin jos ne sinne palautuvat. "Oikealla" kentällä niillä ei saa pelata.
Ovat siis aivan käypää tavaraa kentän näkökulmasta, eivät metsään lennellyttä jätettä.
- Yxpöljä
Ongelmajäte? Eli kentän omistaja on velvoitettu jätelaissa siivoamaan pallot pois ympäristötöstä sakon uhalla.
- Anonyymi
Range pallot on periaatteessa golf kentän omaisuutta .
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Range pallot on periaatteessa golf kentän omaisuutta .
Mun ja Håkanin pallot on kans yleisessä käytössä.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih465287Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j5311812Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771100Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä3591018- 77953
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53931- 59870
- 228824
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.50813Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses58748