Hei, täällä 15-vuotias poika Helsingin seudulta. Olen jo pitkään harkinnut jonkin kamppailulajin aloittamista; mieleeni erityisesti jääneet Muay Thai ja Krav Maga. En ole ikinä ennen harrastanut kamppailulajeja, ja olen yrittänyt tutustua niihin nyt ylipäänsä ja erityisesti yllämainittuihin. En kuitenkaan ole vielä aivan varma kuinka toimia. Olisiko täällä mahdollisesti ketään asiantuntijaa (tai yleisesti asiasta tietävää), joka tietäisi/osaisi kertoa näistä kyseisistä lajeista (tai muistakin) yleisesti, mitä lajia suosittelee, mitä hintaluokka yleensä on, mikä seura olisi hyvä Helsingin alueella, ja esimerkiksi mitä harjoituksissa yleensä tehdään? Valaiskaa minua asiassa, olisitteko niin ystävällisiä? Kiitän jo etukäteen! :-)
Auttakaas nyt
ysikasiforever
3
104
Vastaukset
- iouydzucjs
Riippuu siitä haluatko myöhemmin kilpailla lajissa? Siinä tapauksessa joku Judo, Karate tai kenties Tae Kwondo voisi tulla kysymykseen.
Jos haluat pelkästään itsepuolustus varmuutta silloin Krav Maga. - ---
Itse harrastan karatea, aika korkea-arvoinen vyö on minulla. Suosittelen lämpimästi.
- ---
Karateen ja krav magaan pitää olla puhdas rikosrekisteri ja karatessa pitää olla lisenssi, jotta saa harrastaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 682630
- 622582
- 681762
- 241597
- 201510
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä91450- 151372
- 381223
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko81177- 251096