Hei, olen usean vuoden altistunut työapiakkallani kiusaamiseen. Tunnen kuinka kovaa jokainen päivä voi olla. Nyt loppu häämöttää. Tulen saamaan potkut. Positiivista asiassa on, ettei mua enään kiusata. Tämäkin on helpotus. Toki talous kaatuu enkä tiedä miten tulen pärjäämään tulevaisuudessa. Olen dokumentaarinen ammattitasoinen valokuvaaja. Kuvanut kymmeniä vuosia, ikääkin on jo tullut. Etsin pääkaupunkiseudun alueilta työpaikkakiusattuja. Olen tekemässä valokuvaprojektia, jossa haluaisin tehdä valokuvanäyttelyn. Valokuvissa haluaisin nostaa esille ihmisen. Elävänä olentona, inhimillisenä ihmisenä. Koiusatuksi joutumisessa kun me kovia kokeneet saatetaan olla vain esineen asemassa. Halutessasi voin kuvata sinua ilman että naamasi tulisi esille, myös nimeäsi ei tarvitse kertoa jos et halua. Jokaisen valokuvan yhteyteen tulisi pieni lyhyt kertomus kiusaamisestasi ja tilanteistasi.
Siis, jos tunnet halua auttaa ja lähteä mukaan tähän projektiini, ilmoitathan sähköpostiosoitteesi tässä viestiketjussa, niin otan yhteyttä.
Kiitos etukäteen.
Etsin työpiakkakiusattuja
Dokkarivalokuvaaja
2
168
Vastaukset
- valokuvaajat
https://www.facebook.com/groups/tyopaikkahairinta/
kysele tuolta- Tupla vai kuitti?
Heh-heh. Tuohan on se työpaikkahäiriköt ryhmä jotka tekevät turhia rikosilmoituksia ja valituksia kaikista erimieltä olevista ihmisistä..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 742892
- 642753
- 681812
- 241647
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä171639- 201590
- 191478
- 481287
- 381263
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91249