Tutustuin hätäisesti e-kirjojen maailmaan ja kummastuin hintoja. Luulin että e-kirjat olisivat halvempia, kun paino- ja kuljetuskustannukset jäävät pois.. Mutta ei, kalliita ovat. Ja vielä pitäisi hankkia lukulaite erikseen? Kertokaa omista kokemuksistanne ja erityisesti kaipaan kommenttia lukulaitteista, onko niissä paljonkin eroa?
e-kirjat hinta???
3
115
Vastaukset
- vero eri
E-kirjatkin kirjoitetaan ja toimitetaan ja ne laitetaan e-kirjamuotoon. E-kirjoissa on kalliimpi vero kuin paperikirjoissa.
Tietokoneelta tai tabletilta voi lukea. Lukulaitteita monet kehuvat. Messuilla olen tutustunut, mutta en ole vielä hankkinut. - Niila
Jos haluaa olla tietoinen kirjallisuuden tulevaisuudesta, niin kannattaa ostaa silloin tällööin joku Elisan kirja Kirjoita itse osastolta. Useimmat todella halpoja ja monet huippuhyviä.
- Lutatius
Suomessa markkina on epäkypsä, vaikka USA:ssa ja Englannissa e-kirjat ovat mainstream.
Hinnat vaihtelevat paljon. Ei voi yleistää, että kaikki on kallista.
http://www.kolumbus.fi/j.m.heikkila/index-fin.html
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih374765Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j4851460Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771080Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä359998- 77913
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53891- 59840
- 228804
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.48748Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses57707