Haen tätä kautta seuraa ja ehkä enemmänkin venäläisestä naisesta. Olen rehellinen hyvin toimeentuleva alle viisikymppinen mies ja nainen saa olla joko nuorempi tai saman ikäinen.Kirjoita ja kerro itsestäsi mielellään kuvan kera, vastaan varmasti. Kirjoita osoitteeseen helmenkalastaja4@gmail.com
Etsin kunnes löydän sun
6
367
Vastaukset
- Olgasein
Oljen Olga ja nuori. Oljen kaunis, kautan korkokenkia, ja kjauniita mekkoja. Minulla on vapaatja aikaa Sinulje iltapaivisin joko hotjellihjuoneessa tai sinun kotona. Olet varmasti tuutjuvainen minuun!
- etsivä
Johan nappas, olet näihin suomi tantapersenaisiin nähden varteenotettava naaras, vulvaa kaipaan ainakin kerran päivässä, kai siihen pystyt????
- Tatjana69
Mitä imemettä, minä haluun ainakin 7 kertaa päivässä, en ala miilleen muuten. Onnastuuko?
- Juuuuu
Ainahan sitä haluta saa, kyll onnistuu, eka on ilmanen mun puoleltani, jos haluut nannaa lisää niin ilmaseksi en housujani en riisu.
- etsivä
Juuuuu kirjoitti:
Ainahan sitä haluta saa, kyll onnistuu, eka on ilmanen mun puoleltani, jos haluut nannaa lisää niin ilmaseksi en housujani en riisu.
Miksi pitää tulla sotkemaan toisten ilmoitukset? Näyttää siltä ettei täällä ole muutamilla älykkyysosamäärä lähelläkään kengän numeroa.
- joukon jatke?
etsivä kirjoitti:
Miksi pitää tulla sotkemaan toisten ilmoitukset? Näyttää siltä ettei täällä ole muutamilla älykkyysosamäärä lähelläkään kengän numeroa.
sittenhän sovit hyvin joukkoon.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla
Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e722322- 1041911
- 1451681
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla161649- 1081646
- 851587
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n2851387- 1191299
Jos olisit täällä
Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä201297Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o241180