Kaunis Poika/Miehekäs mies?

MiesMaku

Tuosta Johnny Deppin-- kuolausviestin innoittamana haluan tehdä jatkolistan.

Siinä tuli esille se, miten miesmkau jakaantuu ja tosiet ihmettelee mitä joku näkee josaain ja vice versa. Itse rakastan Johnnyn kaltaisia kauniita ja nättejä miehiä, ja jotkut ravaan miehekkäät miehet joita joku esitti omiksi ihanteikseen, olivat aivan pelottavan kamalia omana simääni, esimerksiksi Josh Brolin.

On upeaa ja hyvä juttu, että naiset pitävät erilaisia miehiä vetävinä, olisi kamalaa jos kaikki kilpailisimme vain siitä yhdestä ja ainosta.

Mutta mietin, mikä saa yhden sinkkunaiset diggailemaan raavana miehekkäästä miehestä, ja toisen kauniista kundista? Liitämme varmasti erilaisia ominaisuuksia psyykeessämme tietynlaisiin miehiin, joita sitten mieheltä ja suhteelta haemme.

Olen itse aika herkkä, ja toisaalta melko nätti itse, joten kauniit pojat vievät sydämeni, eivätkä tunnu niin ukaavilta kuin vanhemmat ja karskimmat miehet. Minkätyyppiset naiset sinusta viehättyvät minkäkinlaisista miehistä?

Ja jos katsotaaan reaalielämää, niin Johnnylläkin on ollut aika herkän oloisia naisia, kuten Vanessa Paradis. En voisi kuvitella esim Cocon kaltaista amatsoonia nätillä pojalla, vaan raavas räppäri sopii Cocolle paremmin.

Millaiset naiset sinun mielestäsi viehättyvät enemmän "näteistä pojista" ja millaiset raavaista miehistä? Muitakin kategorioita saa keksiä!

86

2657

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • makunsa kullakin

Vastaan omaan kokemukseen/tuntumaan perustuen.

Itse olen ollut aina sellainen baby face, nätti poika ja vielä hoikka ja kevytrakenteinen. Nuorena tuntui, etten kiinnostanut ketään. Nyt iän myötä hieman miehekkäämpi kun aika paljon särmää ilmeeseen on tullut, mutta silti kauniit piirteet ovat tallella. Vaikka itseä on vaikea arvioida, niin ilmeisen kelpo naama monen mielestä ja kroppakin on vahvistunut paljon urheilun ja treenaamisen myötä. Kysyntä on paljon laaja-alaisempaa kuin ennen.

Ulkonäön perusteella on vaikea vetää johtopäätöksiä. Jos yleistää pitää sellaiset "kovemmat mimmit" ovat korostuneesti raavaampien miesten perään, poikkeuksiakin varmaan on. Kilteimmät tytöt taas vahvasti kallellaan kauniisiin miehiin. Valtaosa siinä välillä jakautuu sitten fifty sixty.

Itse viehätyn monennäköisistä naisista, ei ole selvää jakoa, että tykkään vain rokkimimmeistä tai pikkusievistä naapurintytöistä. Liian kiltin oloisiin/näköisiin en viehäty, sama koskee kovin dominoivan näköisiä naisia, joten voisin kuvitella, että naisissakin on samanlaisia, jotka voivat tykästyä niin kauniiseen kuin korostuneen miehekkääseen mieheen.

• en muista nikkiä

Kiinostava juttu. Minun kokemuksen mukaan minä ja muut naiset ovat aika ehdottomasti joko tai.

• makunsa kullakin
        en muista nikkiä kirjoitti:

Kiinostava juttu. Minun kokemuksen mukaan minä ja muut naiset ovat aika ehdottomasti joko tai.

Olet nainen, joten tiedät varmasti paremmin :) Oli taas hirvee amatöörivirhe kuvitella, että naiset voisi ajatella jostain asiasta kuten mies ja jatkaa miehestä kertovaa lausetta "joten voisi kuvitella, että myös naiset...." ;) Tämä laaja-alaisuus maussa lienee siis ehkä miesten juttu.

• makunsa kullakin kirjoitti:

Olet nainen, joten tiedät varmasti paremmin :) Oli taas hirvee amatöörivirhe kuvitella, että naiset voisi ajatella jostain asiasta kuten mies ja jatkaa miehestä kertovaa lausetta "joten voisi kuvitella, että myös naiset...." ;) Tämä laaja-alaisuus maussa lienee siis ehkä miesten juttu.

Ei ollut mikään amatöörivirhe, eikä pelkästään miesten juttu! :) Minä naisena viehätyn monen näköisistä miehistä, sekä raavaista äijistä että näteistä pojista (sekä tietenkin ihan perusjannuista), riippuen miehen luonteesta ja muista ominaisuuksista.

• Anonyymi

Nähdään kulta. Olen mies. Haluan runkata sua. Ja kenties naida

• en muista nikkiä

Joo tunnustan olevani se Bruce Springsteen/Daniel Graig fani. Itse en ymmärrä nättipoika juttua, seksifantasiani ovat järjettömän alistavia, sovinistisia ym. haluan miehen joka näyttää siltä, että antaa samat merkit mistä tykkäävät. Sellaisen nätin pojan pukisin hameeseen ja tunkisin käytävään. Kerran joku melko lesbo nainen kertoi, että rakastaa tosi naisen näköisiä miehiä, yritin kysyä onko kyse heissä heidän alistamisesta, ei vastannut. Aihe on minustakin kovin jännä ja mulla on lähellä kaksi Johnny Depp fania, enkä tajuu, haaveileeko nämä naiset vain suutelusta vai haluavatko he alistaa näitä, olisi kiva jos kertoisit miten sulla on tämä juttu.

• en muista nikkiä

Tää yks juttu just on se, et miehen on pakko näyttää vähän häijyltä...

• Mun makuun

Jos kyseinen nainen pitää miehistä edes jollain tasolla ei hän täysin lesbo ole vaan luultavasti Bi-seksuaali. Eikä se ole niin että jos nainen on miesmäinen kiinnostuu hän kauniista miehistä. Itse nättinä naisena kiinnostun söpöistä mutta samalla miehekkäistä miehistä. Liian karski tai toisaalta kaunis ei sytytä.

• johnnyfan

Minä rakastun nimenomaan kauniisin ja nätteihin poikiin, minulla on turvallinen ja hyvä olo heidän kanssaan.

Itseasiassa yksi päivä hyvin pitkä, minua ainakin kymmenen vuotta vanhempi, itsevarma, erittäin menestyneen ja miehekkäällä tavalla komean oloinen mies yritti iskeä minua, ja se oli aivan kaueaa! Koen tuollaiset miehet aivan toiseksi lajikseen, ja koen että he hauavat lähinnä päästä sänkyyn, ovat kovia metsästäjäihmisiä.

Eli koen sellaiset uhkaavina. Sen sijaan kaunis poika ei tunnu uhkaavalta, mutta ei minulla mitään alistamisjuttuja ole. Ei tulisi mieleenkään alistaa ketään!

En halua miestä jota voi alistaa, mutta sellainen kovan ja karskin oloinen mies ei tulisi koskaan saamaan minua.

Olen itse herkkä, mutta itsevarma, hyvin naisellinen, ja omana "pehmeät" arvot.
      Kaipaan mieheltä sielunsisaruutta, hellyyttä, ja keskustelua. Juoksisin karkuun miestä joka haluaisi alistaa ja komennella minua.

En kuitenkaan haluaisi naismaissta miestä. Olen erittäin vahvasti hetero. Mutta esim Johnny ei ole naismaisella tavalla kaunis, vaikka meneekin kaunispoika kategoriaan, silti selkeästi kundi.

Eli ei mikään neiti, vaan erittäin seksikäs mies!!!

http://thunderbird37.com/wp-content/uploads/2014/03/Johnny-Depp-Hair.jpg

• en muista nikkiä

Makunsa kullakin taitaa olla meidän kohdalla oikeassa :D Minä olen se yläaste lukio nuorisorikollinen raggari ollut. Haen kaikkein kovimpia jätkiä yhä tänä päivänä... katos vaan :)

• en muista nikkiä

Makunsa kullakin taitaa olla meidän kohdalla oikeassa :D Minä olen se yläaste lukio nuorisorikollinen raggari ollut. Haen kaikkein kovimpia jätkiä yhä tänä päivänä... katos vaan :)

Ihan selvennän, ei minua kukaan alista minua kuin sängyssä, itse en alista myös ketään. Suhteen pitää olla molemminpuoleista kunnioitusta. Miehekkäistä miehistä kun pitää, niin kvin naisellisesti tulee ilmehdittyä ja pukeuduttua, mutta en kyllä taida klassisin hento neito olla, ellei ajatus kiihota minua voin siltä vaikuttaa ;) joo mut selkeä nainen ehdottomasti.

• haamumiesz

Minä en ole mikään oikea raggari (vaikka jonkun nörtin mielestä ehkä olenkin), mutta kovana minua moni jollain tapaa pitää ja onhan tuosta "kovuudesta" ihan dokumentitkin tallessa viranomaisilta.
        Mutta sinunlaisesi naiset kuvottavat minua.

• en muista nikkiä
        haamumiesz kirjoitti:

Minä en ole mikään oikea raggari (vaikka jonkun nörtin mielestä ehkä olenkin), mutta kovana minua moni jollain tapaa pitää ja onhan tuosta "kovuudesta" ihan dokumentitkin tallessa viranomaisilta.
        Mutta sinunlaisesi naiset kuvottavat minua.

Ei haittaa, kun oikeassa elämässä ne kaikki juoksee perässä. En minä tuollaisista palsta hapannamoista pidä jotka esittäytyessään hyökkäävät säälittävällä luokkauksella. Minä pidän vain äärimmäisen kohteliaista ihmisistä, en todellakaan pidä sinusta siis... luulitko todella että sinun mielipide minua kiinnostaisi, hoh hoh.

• kovixs

Ei haittaa, kun oikeassa elämässä ne kaikki juoksee perässä. En minä tuollaisista palsta hapannamoista pidä jotka esittäytyessään hyökkäävät säälittävällä luokkauksella. Minä pidän vain äärimmäisen kohteliaista ihmisistä, en todellakaan pidä sinusta siis... luulitko todella että sinun mielipide minua kiinnostaisi, hoh hoh.

Anteeksi vain jos sinua loukkaa se, että mielestäni koviksuuden arvottaminen ykköseksi ja kovisten perään kuolaaminen on minusta sairasta ja kuvottavaa. Olet palstastereotypioiden mukainen jännä-ähkijöiden spermaviemäri.

• kovixs

Anteeksi vain jos sinua loukkaa se, että mielestäni koviksuuden arvottaminen ykköseksi ja kovisten perään kuolaaminen on minusta sairasta ja kuvottavaa. Olet palstastereotypioiden mukainen jännä-ähkijöiden spermaviemäri.

• en muista nikkiä
        kovixs kirjoitti:

Ai jaa, niin minä aina ilmoitankin pitäväni niistä jännä-ähkijöistä, rahamiehet ja statusmiehet voi etsiä seuransa muualta. Mikä se kostuvan pillun vietävänä juttu teillä
        on? Tottakai olen, ovathan miehetkin munansa vietävissä, se on luonnollista. Mulle ihan ihan yksi lysti ketä haluat tai ketä vihaat (lol!). En vaan voi sietää loukkaavasti käyttäytyviä mulkkuja. Seksi on mitä mieheltä haluan, muuten voi olla kaveri... toki paljon muutakin,mutta jos seksi ei toimi, ei toimi mikään... ei kannata ottaa noin vakavasti palstalla luotuja hölmöyksiänne, että ihmisiä siksi alkaa vihaamaan, ei se minua haittaa, mutta minä olen rehellisesti jännäörnijä fani, kyllä, mutta haenko lopulta vain itseni kaltaista. Usein kelaan, että pääasia tuntuu olevan oman kaltaisuuteni.

• Naisasialooseri.

Ai jaa, niin minä aina ilmoitankin pitäväni niistä jännä-ähkijöistä, rahamiehet ja statusmiehet voi etsiä seuransa muualta. Mikä se kostuvan pillun vietävänä juttu teillä
        on? Tottakai olen, ovathan miehetkin munansa vietävissä, se on luonnollista. Mulle ihan ihan yksi lysti ketä haluat tai ketä vihaat (lol!). En vaan voi sietää loukkaavasti käyttäytyviä mulkkuja. Seksi on mitä mieheltä haluan, muuten voi olla kaveri... toki paljon muutakin,mutta jos seksi ei toimi, ei toimi mikään... ei kannata ottaa noin vakavasti palstalla luotuja hölmöyksiänne, että ihmisiä siksi alkaa vihaamaan, ei se minua haittaa, mutta minä olen rehellisesti jännäörnijä fani, kyllä, mutta haenko lopulta vain itseni kaltaista. Usein kelaan, että pääasia tuntuu olevan oman kaltaisuuteni.

Nainen, joka on kiimavittunsa vietävissä on ihmisarvoton elukka ja hänet pitäisi sitoa nilkoistaan roikkumaan pää alaspäin paaluun ja ruoskia pitkällä yhdeksän häntäisellä ruoskalla, jonka häntien päässä on pienet terävät metallikoukut, jotka tuskallisesti repivät lihaa joka iskulla. Ruoskaa pitäisi antaa kymmeniä iskuja sellaisella raivolla, että ruoskija hengästyy kuin maratoonin juossut.

Kun elukka tulee tajuihinsa selkänahka riekaleiksi ruoskittuna, niin häneltä pitäisi kysyä, että vieläkö kiimavittusi kostuu jännäjörnijöistä?

Mies sen sijaan saa olla munansa vietävissä, SE on luonnollista. Mutta nainen joka on kiimareikänsä vietävissä on ansainnut em.rangaistuksen

• en muista nikkiä
        Naisasialooseri. kirjoitti:

Nainen, joka on kiimavittunsa vietävissä on ihmisarvoton elukka ja hänet pitäisi sitoa nilkoistaan roikkumaan pää alaspäin paaluun ja ruoskia pitkällä yhdeksän häntäisellä ruoskalla, jonka häntien päässä on pienet terävät metallikoukut, jotka tuskallisesti repivät lihaa joka iskulla. Ruoskaa pitäisi antaa kymmeniä iskuja sellaisella raivolla, että ruoskija hengästyy kuin maratoonin juossut.

Kun elukka tulee tajuihinsa selkänahka riekaleiksi ruoskittuna, niin häneltä pitäisi kysyä, että vieläkö kiimavittusi kostuu jännäjörnijöistä?

Mies sen sijaan saa olla munansa vietävissä, SE on luonnollista. Mutta nainen joka on kiimareikänsä vietävissä on ansainnut em.rangaistuksen

Niinkö, ei minusta, mutta sulle olis paras tehdä noin.

• hc-ätämi_

Oletko taas lukenut Koraania?

• Sairasta4

Taidat olla muslimi.

• Anonyymi

Nähdään sä sopisit mulle kulta.Hieno kirjoitus sulla. Siks haluan tavata sut.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Nähdään sä sopisit mulle kulta.Hieno kirjoitus sulla. Siks haluan tavata sut.

Nähdään ihmeesä. Saat multa ihanaa kyrpää. Tuut varmaan samaan ihanat orgasmit.

• Kympin Nainen

En ole koskaan tajunnut tämän tyyppisiä juttuja - tai siis korjaan: ymmärrän, että monella on selkeä mieltymys tietyn tyyliseen mieheen, mutta itsellä ei koskaan ole ollut ja olen aina kokenut olevani tyttö- tai naispiireissä hieman ulkopuolinen kun näistä mieltymyksistä on keskusteltu. Ajattelutavaltani olen siis edellä kommentoineen ”makunsa kullakin” naispuolinen vastine.

Minusta sekä Josh Brolin että Johnny Depp ovat hyvännäköisiä - kuten ovat myös esim. tällä palstalla aina sillöin tällöin mainitut Adam Levine, David Beckham, Bradley Cooper, Ryan Gosling, Brad Pitt, Tom Cruise, George Clooney - nyt vain joitakin mainitakseni. He ovat vain eri tavoilla hyvännäköisiä, mutta hyvännäköisiä kaikki silti - puuttumatta tässä nyt ollenkaan näiden miesten ikään, vaan esim. vertaamalla kuvia, jotka heistä on otettu ”parhaimmillaan”.

Minä en siis kykene sanomaan kasvo- (tai kroppa) kuvan perusteella kuka olisi paras tai viehättävin. Adam Levinen pisteet laski kun hän avasi suunsa jossain musaohjelmassa. Bradley Cooper puolestaan yllätti todella positiivisesti Actors’ Studio -haastattelussa (sen hihittelyt ja liikuttumiset oli ihan hillittömiä).

Ääni, eleet, liikkuminen, puhetyyli, käytös - ja tietty mitä suusta ulos tulee -vaikuttavat paljon enemmän - siis vaikkei toista (ja ajatuksiaan) edes hyvin vielä tuntisi - siihen viehättävyyden kokemukseen. Minua on yrittänyt iskeä tuollainen hieman Josh Brolinin oloinen/tyylinen tyyppi, ja on kyllä hyvännäköinen (ja nuorempi kuin Josh), mutta jotain on auttamattomasti pielessä.

• tukallinen mies

Minulla toi sama juttu naisten suhteen. Osa sitä ulkonäköä on juuri se, että mitä sieltä suusta tulee. Moni kaunis nainen on muuttunut todella rumaksi sen jälkeen kun on suunsa aukaissut ja päinvastoin.

• haamumiesz

Minun piti äskettäin ihan kysyä, että olenko ennemmin DiCaprio- vai Russell Crowe -tyyppiä ja kuulemma selvästi Russell. Petyin lähinnä siihen, että vastaus tuli niin pian, itse ajattelin olevani monitahoisempi ja siksi vaikeampi lokeroida. Olen tässä aika samoilla linjoilla kanssasi, etten noita miehiä osaisi välttämättä laittaa suosikkijärjestykseen, ainakaan lokeroidensa perusteella.

Mutta juuri nyt tulin varta vasten sanomaan, että palstailu saa taas loppua. Aikavaras prkl. Tämä pitää erikseen sanoa julkisesti, jotta en kehtaisi tulla takaisin.

Kiitos seurasta palstan fantasianaiselle!

• Kympin Nainen
        haamumiesz kirjoitti:

Minun piti äskettäin ihan kysyä, että olenko ennemmin DiCaprio- vai Russell Crowe -tyyppiä ja kuulemma selvästi Russell. Petyin lähinnä siihen, että vastaus tuli niin pian, itse ajattelin olevani monitahoisempi ja siksi vaikeampi lokeroida. Olen tässä aika samoilla linjoilla kanssasi, etten noita miehiä osaisi välttämättä laittaa suosikkijärjestykseen, ainakaan lokeroidensa perusteella.

Mutta juuri nyt tulin varta vasten sanomaan, että palstailu saa taas loppua. Aikavaras prkl. Tämä pitää erikseen sanoa julkisesti, jotta en kehtaisi tulla takaisin.

Kiitos seurasta palstan fantasianaiselle!

Jaha, haamumiehen julkinen esiintulo?

Niinpä, prkl.

• makunsa kullakin

Mietin tätä lisää...

Kyse taitaa olla viehättymisestä, ei pelkästä kauneudesta/komeudesta. Joku nainen voi olla mielestäni erittäin kaunis, mutta ei herätä mussa mitään tuntemuksia. Ei sytytä yhtään. Ja nyt puhun vaikutelmasta "ei olla koskaan keskusteltu" -tasolla.

Jos naisen olemuksesta, silmistä tms. välittyy tietty etäisyys, kylmyys ja itseriittoisuus, niin silloin en lämpene ollenkaan. En osaa yksilöidä mikä ominaisuus se on. Silmät ovat itselleni todella tärkeät, tuntuu että ihastun aina jonkun silmiin ensin. Jos katse on kylmä, tulee naisesta ylimielinen ja etäinen vaikutelma ja se ei herätä luottamusta. Monissa johtajanaisissa on sellaista luotaanpoistyöntävää kylmyyttä ja miehekästä itsevarmuutta (rooli tekee sen). En viehäty myöskään korostuneesti alistuvista ja olemuksellaan itseään anteeksipyytävistä naisista.

Esimerkiksi erittäin kauniit naiset Iina Kuustonen ja Michelle Pfeiffer ovat sellaisia, joista en viehäty. Liv Tyler ja Charlize Theron taas saavat mut joka kerta hymyilemään sisäisesti ja vaipumaan hetkeksi tuhmin päiväuniin.

Töissä on meillä erittäin klassisen kaunis pitkä brunette, joka ei sytytä yhtään. Olen monesti katsonut häntä ihan ajatellen, että mikä tuossa kkuvankauniissa naisessa on kun melkein joutuu pakottamaan itsensä katsomaan, enkä koe mitään tunnetta siitä, että onpa kaunis nainen. Mutta naapurifirmassa samaa lounasravintolaa käyttävä vähemmän klassisesti kaunis, mutta aurinkoinen ja hieman persoonallisella tavalla erittäin nätti/hyvännäköinen brunette saa joka kerta sukat suorastaan pyörimään jaloissa. Voisin tuijottaa sitä naista typeränä monta tuntia ja hymyillä.

Kyllähän KN listasi perusteella sinulla on miesmaku kauniiseen suuntaan. Ehkä siksi koit sinua iskeneen miehen epäviehättäväksi, vaikkakin tiedostit hänen olevan hyvännäköinen.

• Kympin Nainen
        makunsa kullakin kirjoitti:

Mietin tätä lisää...

Kyse taitaa olla viehättymisestä, ei pelkästä kauneudesta/komeudesta. Joku nainen voi olla mielestäni erittäin kaunis, mutta ei herätä mussa mitään tuntemuksia. Ei sytytä yhtään. Ja nyt puhun vaikutelmasta "ei olla koskaan keskusteltu" -tasolla.

Jos naisen olemuksesta, silmistä tms. välittyy tietty etäisyys, kylmyys ja itseriittoisuus, niin silloin en lämpene ollenkaan. En osaa yksilöidä mikä ominaisuus se on. Silmät ovat itselleni todella tärkeät, tuntuu että ihastun aina jonkun silmiin ensin. Jos katse on kylmä, tulee naisesta ylimielinen ja etäinen vaikutelma ja se ei herätä luottamusta. Monissa johtajanaisissa on sellaista luotaanpoistyöntävää kylmyyttä ja miehekästä itsevarmuutta (rooli tekee sen). En viehäty myöskään korostuneesti alistuvista ja olemuksellaan itseään anteeksipyytävistä naisista.

Esimerkiksi erittäin kauniit naiset Iina Kuustonen ja Michelle Pfeiffer ovat sellaisia, joista en viehäty. Liv Tyler ja Charlize Theron taas saavat mut joka kerta hymyilemään sisäisesti ja vaipumaan hetkeksi tuhmin päiväuniin.

Töissä on meillä erittäin klassisen kaunis pitkä brunette, joka ei sytytä yhtään. Olen monesti katsonut häntä ihan ajatellen, että mikä tuossa kkuvankauniissa naisessa on kun melkein joutuu pakottamaan itsensä katsomaan, enkä koe mitään tunnetta siitä, että onpa kaunis nainen. Mutta naapurifirmassa samaa lounasravintolaa käyttävä vähemmän klassisesti kaunis, mutta aurinkoinen ja hieman persoonallisella tavalla erittäin nätti/hyvännäköinen brunette saa joka kerta sukat suorastaan pyörimään jaloissa. Voisin tuijottaa sitä naista typeränä monta tuntia ja hymyillä.

Kyllähän KN listasi perusteella sinulla on miesmaku kauniiseen suuntaan. Ehkä siksi koit sinua iskeneen miehen epäviehättäväksi, vaikkakin tiedostit hänen olevan hyvännäköinen.

Joo, ymmärrän mitä tarkoitat kauneus/komeus versus viehättyminen. Itselle sellaisia, joista en viehäty ovat mm. Mikko Leppilampi tai Robert Pattison. Ymmärrän täysin miksi moni heistä viehättyy, mutta itse en lämpene. Ja samaa mieltä olen kanssasi myös silmistä - ne ovat tärkeät, kuten myös hymy - ja etenkin ”silmillä hymyily”, jota kokemukseni mukaan nuo kuvaamasi kylmät ja itseriittoiset ihmiset eivät juuri harrasta. (mainitaan nyt vielä selvyyden vuoksi, että silmillä hymyily on eri asia kuin pilke silmäkulmassa)

Eli joistakin ihmisistä tuon tietää nopeasti. Mutta sitten - mitä osittain hain tuossa aiemmin takaa - tapahtuu yllätyksiä. Itsellä saattaa olla jokin mielikuva, joka muuttuu kun henkilö avaa suunsa. Näin kävi itselläni mm. Adam Levinen ja Bradley Cooperin osalta. En siis ole kumpaakaan herraa tavannut (heh), mutta kuvista/videoista/leffoista peräisin oleva mielikuva muuttui kun herrat olivat omina itsenään haastattelussa. Toisella huomattavasti negatiivisemmaksi ja toisella huomattavasti positiivisemmaksi.

Myös livenä näin käy aina silloin tällöin. Niin on käynyt mm. juuri tuon Josh Brolinin tyyppisen kaverin kanssa. Hän itse, ja muutama yhteinen tuttummekin, on sitä mieltä että olisimme ”täydellinen pari”. Minusta hän on kyllä ulkoisesti viehättävä (ja myös silmät, hymy), mutta juttelun jälkeen se jää siihen, vähän epämääräiseksi, viehättyminen ei mene syvemmälle, ihon alle. Ehkä koen jotenkin paradoksaalisesti, että olisimme liian täydellisiä - miehekäs mies ja naisellinen nainen - voi voi, mitä kliseitä, pöh..

Niin, en tiedä sitten onko makuni tosiaan hieman kauniiseen kallellaan, ehkä - mutta tuon listan heitin siis vain äkkiseltään hatusta, koska nuo ovat nimiä joita tällä palstalla aina välillä väläytellään. Tuo lista ei siis ole mikään oma suosikkilistani tms. vaan lista voisi jatkua todella pitkään. Siihen voisi lisätä myös Bruce Springsteenin, Joe Manganiellon, Colin Farrellin, suomalaisista vaikka Antti Reinin jne. jne.. Nuoremmasta Al Pacinosta tykkään myös kovasti (esim. Michelle Pfeifferin kanssa leffassa Frankie & Johnny), mutta Pacinon kohdalla ehkä sitten mennään jo enemmän karisman puolelle kuin ainakaan perinteisen komeuden puolelle.

Mutta joo, kaipa voisi pitkät löpinät tiivistää siihen, että kauneutta/komeutta voi ihailla, mutta ainakaan syvempää viehättymistään ei pysty ennakoimaan eikä kontrolloimaan.

• 10 puuttuu
        Kympin Nainen kirjoitti:

Joo, ymmärrän mitä tarkoitat kauneus/komeus versus viehättyminen. Itselle sellaisia, joista en viehäty ovat mm. Mikko Leppilampi tai Robert Pattison. Ymmärrän täysin miksi moni heistä viehättyy, mutta itse en lämpene. Ja samaa mieltä olen kanssasi myös silmistä - ne ovat tärkeät, kuten myös hymy - ja etenkin ”silmillä hymyily”, jota kokemukseni mukaan nuo kuvaamasi kylmät ja itseriittoiset ihmiset eivät juuri harrasta. (mainitaan nyt vielä selvyyden vuoksi, että silmillä hymyily on eri asia kuin pilke silmäkulmassa)

Eli joistakin ihmisistä tuon tietää nopeasti. Mutta sitten - mitä osittain hain tuossa aiemmin takaa - tapahtuu yllätyksiä. Itsellä saattaa olla jokin mielikuva, joka muuttuu kun henkilö avaa suunsa. Näin kävi itselläni mm. Adam Levinen ja Bradley Cooperin osalta. En siis ole kumpaakaan herraa tavannut (heh), mutta kuvista/videoista/leffoista peräisin oleva mielikuva muuttui kun herrat olivat omina itsenään haastattelussa. Toisella huomattavasti negatiivisemmaksi ja toisella huomattavasti positiivisemmaksi.

Myös livenä näin käy aina silloin tällöin. Niin on käynyt mm. juuri tuon Josh Brolinin tyyppisen kaverin kanssa. Hän itse, ja muutama yhteinen tuttummekin, on sitä mieltä että olisimme ”täydellinen pari”. Minusta hän on kyllä ulkoisesti viehättävä (ja myös silmät, hymy), mutta juttelun jälkeen se jää siihen, vähän epämääräiseksi, viehättyminen ei mene syvemmälle, ihon alle. Ehkä koen jotenkin paradoksaalisesti, että olisimme liian täydellisiä - miehekäs mies ja naisellinen nainen - voi voi, mitä kliseitä, pöh..

Niin, en tiedä sitten onko makuni tosiaan hieman kauniiseen kallellaan, ehkä - mutta tuon listan heitin siis vain äkkiseltään hatusta, koska nuo ovat nimiä joita tällä palstalla aina välillä väläytellään. Tuo lista ei siis ole mikään oma suosikkilistani tms. vaan lista voisi jatkua todella pitkään. Siihen voisi lisätä myös Bruce Springsteenin, Joe Manganiellon, Colin Farrellin, suomalaisista vaikka Antti Reinin jne. jne.. Nuoremmasta Al Pacinosta tykkään myös kovasti (esim. Michelle Pfeifferin kanssa leffassa Frankie & Johnny), mutta Pacinon kohdalla ehkä sitten mennään jo enemmän karisman puolelle kuin ainakaan perinteisen komeuden puolelle.

Mutta joo, kaipa voisi pitkät löpinät tiivistää siihen, että kauneutta/komeutta voi ihailla, mutta ainakaan syvempää viehättymistään ei pysty ennakoimaan eikä kontrolloimaan.

Minusta kun Levinen niljakkuus ja Cooperin mukavuus selviää ensisilmäyksellä, mutta olenkin mies.
        Keskimääräiseen suomimieheen verrattuna koko listasi on melko miehekkäitä, mutta näissä aina tupataan vertaamaan ääripäihin.

Eikö sinun pitäisi olla treffeillä?

• Kympin Nainen
        10 puuttuu kirjoitti:

Minusta kun Levinen niljakkuus ja Cooperin mukavuus selviää ensisilmäyksellä, mutta olenkin mies.
        Keskimääräiseen suomimieheen verrattuna koko listasi on melko miehekkäitä, mutta näissä aina tupataan vertaamaan ääripäihin.

Eikö sinun pitäisi olla treffeillä?

Ihanko pelkkien kuvien perusteella noiden herrojen ominaisuudet näkyvät miehelle? Ennen näkemääni haastattelua olin aina ajatellut Cooperia melko ku#ipään oloisena, mutta tietysti tiesinkin että mielikuvassa oli paljon (ellei lähes yksinomaan) leffarooleista peräisin olevaa vaikutetta.

Niin, olin kanssa ehkä hieman yllättynyt jos nuo on ”kauniita poikia” - mutta ovat he kai sitä joo esim. Tommy Lee Jonesiin verrattuna.
        Miksi minun pitäisi olla treffeillä?

• edeltäjä.
        Kympin Nainen kirjoitti:

Ihanko pelkkien kuvien perusteella noiden herrojen ominaisuudet näkyvät miehelle? Ennen näkemääni haastattelua olin aina ajatellut Cooperia melko ku#ipään oloisena, mutta tietysti tiesinkin että mielikuvassa oli paljon (ellei lähes yksinomaan) leffarooleista peräisin olevaa vaikutetta.

Niin, olin kanssa ehkä hieman yllättynyt jos nuo on ”kauniita poikia” - mutta ovat he kai sitä joo esim. Tommy Lee Jonesiin verrattuna.

No Levine kuvista, Cooper viimeistään leffarooleistaan, vaikka en varmaan niitä kaikkia ole nähnyt ja ehkä näkemäni kilteimpiä roolejaan. Esimerkiksi sen polttari-leffan näin viimeksi. Sen jälkeen kuvissakin se reiluus tulee esiin, vaikka hänellä selvästi on myös ilkikurista pilkettä silmässä. Voisin kuvitella, että jos olisin nainen, niin Cooper olisi tämän hetken ykkösunelma.

Siksi sinun pitäisi olla, kun vast'kään tapasit potentiaalisen miehen.

• edeltäjä.
        Kympin Nainen kirjoitti:

Ei Tommy Leekään minusta ole kovin miehekäs, vaikka sitä yrittää olla. Äärimachoista tulee mieleen joitain action-tähtiä, Dolph Lundgren, Stallone, DeNiro ja jo mainittu Crowe.

• Kympin Nainen
        edeltäjä. kirjoitti:

Ei Tommy Leekään minusta ole kovin miehekäs, vaikka sitä yrittää olla. Äärimachoista tulee mieleen joitain action-tähtiä, Dolph Lundgren, Stallone, DeNiro ja jo mainittu Crowe.

Jaa, mielenkiintoista että Crowe olisi miehekkäämpi kuin Tommy Lee Jones… Mutta niin, ehkä, en ole koskaan oikein ajatellut miehekkyyden eri asteita.

Treffit ja potentiaalinen mies... en oikein tiedä. Ehkä, ehkä ei.

Mutta tänään tein pitkän työpäivän, sitten treenit, sauna ja jääkiekon katselua. Täytän nyt elämääni muulla näemmä..

Entäs sinä - luulisi sinullakin olevan parempaa tekemistä kun haamuilun/kuikuilun jatkaminen?

• edelded
        Kympin Nainen kirjoitti:

Jaa, mielenkiintoista että Crowe olisi miehekkäämpi kuin Tommy Lee Jones… Mutta niin, ehkä, en ole koskaan oikein ajatellut miehekkyyden eri asteita.

Treffit ja potentiaalinen mies... en oikein tiedä. Ehkä, ehkä ei.

Mutta tänään tein pitkän työpäivän, sitten treenit, sauna ja jääkiekon katselua. Täytän nyt elämääni muulla näemmä..

Entäs sinä - luulisi sinullakin olevan parempaa tekemistä kun haamuilun/kuikuilun jatkaminen?

Ei kai tämän parempaa voi olla, ellei voita elämän lottopottia.
        Siis ihan syntyjään Tommy ei mielestäni vaikuta miltään macholta. Kun katsoo kasvojaan ja kroppaansa. Ei hän mitään testosteronia tihku. Eikä olemuksensa muutenkaan meikkeineen kovin maskuliininen.
        Ennemminkin hän on tavis tai jopa vähän neitimäinen syntyjään, joten joutuu esittämään kauheaa machoa ollakseen niin miehekäs kuin haluaisi. Kun taas Crowe tihkuu testosteronia ja äijyyttä. Tosin voi olla, että hän vain vetää roolinsa uskottavammin.

• makunsa kaikilla
        Kympin Nainen kirjoitti:

Itse mietin asiaa relatiivisesti. Esimerkeilläsi on ikää sen verran, eikä kukaan mies kauniina säily kuin varhaisaikuisuuteen. Tai ainakin harva. Esimerkiksi DiCaprio

http://www.celebs.com/wp-content/uploads/2013/01/leonardo-dicaprio-600x377.jpg

Melkonen hunajapoju nuorena, mutta ihan mieheltähän tuo näyttää nykyään. Siksi en pidä itseäni erityisen miehekkäänä ulkoisesti, kun en ollut sitä nuorenakaan. Toki en enää samalta näytä, tullut sitä särmää naamariin kuten dicapriollakin.

Tosin 6v tytär sanoi pari päivää sitten katsoneensa mun yo-kuvaa mummilla viimeksi ja olin kuulemma melkein saman näkönen ja ihan helppo oli iskä siitä tunnistaa. No ei siitä ole vasta kuin 19v aikaa :)

• Kympin Nainen
        edelded kirjoitti:

Ei kai tämän parempaa voi olla, ellei voita elämän lottopottia.
        Siis ihan syntyjään Tommy ei mielestäni vaikuta miltään macholta. Kun katsoo kasvojaan ja kroppaansa. Ei hän mitään testosteronia tihku. Eikä olemuksensa muutenkaan meikkeineen kovin maskuliininen.
        Ennemminkin hän on tavis tai jopa vähän neitimäinen syntyjään, joten joutuu esittämään kauheaa machoa ollakseen niin miehekäs kuin haluaisi. Kun taas Crowe tihkuu testosteronia ja äijyyttä. Tosin voi olla, että hän vain vetää roolinsa uskottavammin.

Joo, saatat olla oikeassa, kuten sanottua, en ole asiaa juuri aiemmin miettinyt. Yksi mikä vielä tuli mieleen, on sellainen kasvojen kulmikkuus (mm. voimakas leuka joka usein korkeaan testosteroniin kai yhdistetään) - että esim. sellaista Crowellakaan ei ole, mutta on kuitenkin kovin miehekäs. Eiköhän tuokin (miehekkyys) siis koostu monesta tekijästä.

Niin, ilmeisesti siis sekoilin jos et olekaan sama kuin tuo ylempänä Crowesta kirjoittanut?

• Kympin Nainen
        makunsa kaikilla kirjoitti:

Itse mietin asiaa relatiivisesti. Esimerkeilläsi on ikää sen verran, eikä kukaan mies kauniina säily kuin varhaisaikuisuuteen. Tai ainakin harva. Esimerkiksi DiCaprio

http://www.celebs.com/wp-content/uploads/2013/01/leonardo-dicaprio-600x377.jpg

Melkonen hunajapoju nuorena, mutta ihan mieheltähän tuo näyttää nykyään. Siksi en pidä itseäni erityisen miehekkäänä ulkoisesti, kun en ollut sitä nuorenakaan. Toki en enää samalta näytä, tullut sitä särmää naamariin kuten dicapriollakin.

Tosin 6v tytär sanoi pari päivää sitten katsoneensa mun yo-kuvaa mummilla viimeksi ja olin kuulemma melkein saman näkönen ja ihan helppo oli iskä siitä tunnistaa. No ei siitä ole vasta kuin 19v aikaa :)

Joo, se on totta - kuten DiCaprio niin myös mm. Johnny Depp on hyvin erinäköinen kuvissa parikymppisenä versus lähempänä neljää kymppiä ja nimenomaan se poikamaisuus karissut mutta karismaa tullut tilalle. Sitten voi aina tietty kinata, että kuka on ikääntynyt paremmin ja missä ikävaiheessa ollut "parhaimmillaan".

Itse väittäisin että miehet ovat keskimäärin parhaimmillaan 30-40 ( /- 5v) ikävuosien välillä - tai sitten maku on itselläkin muuttunut omien ikävuosien mukaan :)
        (esim. googlekuvissa David Beckham huomattavasti paremman näköinen mielestäni 30 ikäisenä kuin parikymppisenä).

• testotestuyth
        Kympin Nainen kirjoitti:

Joo, saatat olla oikeassa, kuten sanottua, en ole asiaa juuri aiemmin miettinyt. Yksi mikä vielä tuli mieleen, on sellainen kasvojen kulmikkuus (mm. voimakas leuka joka usein korkeaan testosteroniin kai yhdistetään) - että esim. sellaista Crowellakaan ei ole, mutta on kuitenkin kovin miehekäs. Eiköhän tuokin (miehekkyys) siis koostu monesta tekijästä.

Niin, ilmeisesti siis sekoilin jos et olekaan sama kuin tuo ylempänä Crowesta kirjoittanut?

Olin minä se sama ja sekoilin nyt itse seurastasi humaltuneena. Sotkin Tommy Lee-rokkipojun ja Tommy Lee Jones-näyttelijän. Jälkimmäinen on tosiaan yksi testosteronipilleri.

• Kympin Nainen
        testotestuyth kirjoitti:

Olin minä se sama ja sekoilin nyt itse seurastasi humaltuneena. Sotkin Tommy Lee-rokkipojun ja Tommy Lee Jones-näyttelijän. Jälkimmäinen on tosiaan yksi testosteronipilleri.

Hah, se että puhuimme eri Tommy Leestä selittääkin paljon. :) ihmettelinkin hieman kun meikeistä puhuit, mutta ajattelin että TJJ on jossain yrittänyt uurteitaan meikata piiloon tjs

Joku ristiriita tuossa nyt on - aikavarkaudesta "paremmuuteen". Ehkä pitäisi itsekin tehdä sama mitä ylempänä kaavailet. Ilmeisesti siinäkin haasteensa?

• testotruth
        Kympin Nainen kirjoitti:

Hah, se että puhuimme eri Tommy Leestä selittääkin paljon. :) ihmettelinkin hieman kun meikeistä puhuit, mutta ajattelin että TJJ on jossain yrittänyt uurteitaan meikata piiloon tjs

Joku ristiriita tuossa nyt on - aikavarkaudesta "paremmuuteen". Ehkä pitäisi itsekin tehdä sama mitä ylempänä kaavailet. Ilmeisesti siinäkin haasteensa?

Joo, haasteensa on irrottamisessa, mutta kyllä se sinulta onnistuisi minua paremmin.

• Kympin Nainen
        testotruth kirjoitti:

Joo, haasteensa on irrottamisessa, mutta kyllä se sinulta onnistuisi minua paremmin.

Kaksi mielenkiintoista (?) asiaa tässä:
        1) Mihin pohjautuu mielipiteesi (siis että kumpi onnistuu paremmin?) ja
        2) Vähän masentava tuo konditionaali :(

• testoruth
        Kympin Nainen kirjoitti:

Kaksi mielenkiintoista (?) asiaa tässä:
        1) Mihin pohjautuu mielipiteesi (siis että kumpi onnistuu paremmin?) ja
        2) Vähän masentava tuo konditionaali :(

1) Sinä olet vahvempi, etkä niin addiktoituva.
        2) Ei ollut tarkoitus. Aika varmasti se onnistuu meiltä molemmilta.

• Kympin Nainen
        testoruth kirjoitti:

1) Sinä olet vahvempi, etkä niin addiktoituva.
        2) Ei ollut tarkoitus. Aika varmasti se onnistuu meiltä molemmilta.

Jaa, vaikea sanoa tosta ykkösestä, ehkä. Tuli mieleen jo joskus aiemmin sanomani etten haluaisi kenenkään addiktion ylläpitoon osallistua, ellei se ole positiivista sorttia. Jos ei olla enää jutuissa, niin hyvää - ja miksei kuumottavan helteistäkin - kesää sulle :)

• testotesti
        Kympin Nainen kirjoitti:

Jaa, vaikea sanoa tosta ykkösestä, ehkä. Tuli mieleen jo joskus aiemmin sanomani etten haluaisi kenenkään addiktion ylläpitoon osallistua, ellei se ole positiivista sorttia. Jos ei olla enää jutuissa, niin hyvää - ja miksei kuumottavan helteistäkin - kesää sulle :)

Ei kai se kenenkään ulkopuolisen osallistumista kaipaa, addu löytää kyllä aina uusia kohteita adduilulleen.

Kuumottavia kesäpäiviä sinnekin!

• ..........

Muistelen, että jonkun tutkimuksen mukaan naiset tuntee vahvaa seksuaalista vetoa maskuliinisen näköisiin miehiin, mutta sitoutuvat ennemmin vähän feminiinisemmän näköisten kanssa.

• yksiplusyksionkaksi

Aisuri, varo vaaraa!

• 6+19

Lähes kaikki ovat kiinnostuneita juuri samoista miehistä. Samoin se on miestenkin keskuudessa, suurin osa on kiinnostuneita juuri samoista kauniista naisista, toiset näkee vähän eriasioita viehättävinä, joten pientä variaatiota on, mutta pääsääntöisesti väittäisin 90% miehistä ja naisista kokee juuri samat henkilöt viehättäväksi.

• en muista nikkiä

Ei tuo ole totta, ehkäpä miehillä enemmän. Kaikilla naisilla on hyvin erilainen maku. Miehillä olen lähinnä tavannut näitä 'ah, mä tykkään ton lyhyestä tukasta tyyppeja', mut samoja ne yytsii ja oikeasti ne kaikki lopulta pitää siitä pitkätukkasesta kumminkin:)

• 9+2

Pidän kaunispiirteisistä miehistä. Toisaalta tietynlainen poikamaisuuskin vetoaa. Miehekkäistä miehistä en syty yhtään.

Sillä että olen bi on luultavasti asian kanssa jotain tekemistä. Enemmän miehiin päin olen kuitenkin ja kumppanikseni haluaisin miehen, mutta mieluiten sellaisen, jossa on sopivasti feminiinisyyttäkin. Sellainen androgyyniys on aina plussaa, sellaisista naisistakin viehätyn eniten.

Alistamisjutuista kyseltiin. Seksin osalta olen aika kokeilunhaluinen. Kai noita alistamisfantasioita on vähän puolin ja toisin, että voisin haluta olla kumpanakin osapuolena vaihtelevasti... Noin muuten olen sen verran huono/hidas tekemään päätöksiä, että tossukkamiestä en haluaisi vaan sellaisen, joka vauhdittaisi päätöksentekoa eikä olisi samanlainen jahkailija kuin itse olen.

• en muista nikkiä

Olen huomannut, että bisseillä se halu vaihdella alistaa ja alistua on yleinen. Itse olen vain sellainen miesten lelu.

• 9+2

Olen huomannut, että bisseillä se halu vaihdella alistaa ja alistua on yleinen. Itse olen vain sellainen miesten lelu.

Niin, eiköhän tämä ole aika johdonmukaista, että bi-nainen haluaa ns. toteuttaa maskuliinista puoltaankin keskiverto heteronaista enemmän. Miestä olisi oikein kiva joskus pannakin.

• piiloalfa
        9+2 kirjoitti:

Niin, eiköhän tämä ole aika johdonmukaista, että bi-nainen haluaa ns. toteuttaa maskuliinista puoltaankin keskiverto heteronaista enemmän. Miestä olisi oikein kiva joskus pannakin.

Käytsä usein täällä?

• 9+2
        piiloalfa kirjoitti:

Käytsä usein täällä?

Kieltämättä ihan liian usein.

• piiloalfa
        9+2 kirjoitti:

Kieltämättä ihan liian usein.

Sittenhän meillä on jo paljon yhteistä. "Liian" on nimenomaan tärkeä sana tässä. Asut kuitenkin eteläisessä Suomessa?

• 9+2
        piiloalfa kirjoitti:

Sittenhän meillä on jo paljon yhteistä. "Liian" on nimenomaan tärkeä sana tässä. Asut kuitenkin eteläisessä Suomessa?

Pitää paikkansa tuoki olettamus. Tuntuu tosin usein siltä, että suurin osa nettikirjoittelijoista asuu pk-seudulla. Tai ainakin väittää asuvansa.

• piiloalfa
        9+2 kirjoitti:

Pitää paikkansa tuoki olettamus. Tuntuu tosin usein siltä, että suurin osa nettikirjoittelijoista asuu pk-seudulla. Tai ainakin väittää asuvansa.

No voi harmi. Oltaisi voitu käydä vaikka kävelyllä ja jutella.

• 9+2
        piiloalfa kirjoitti:

No voi harmi. Oltaisi voitu käydä vaikka kävelyllä ja jutella.

Sääli, kieltämättä voisi voittaa ainakin tämän palstalla roikkumisen. Mukavaa kesää sinne jonnekin päin Suomea kuitenkin.

• piiloalfa
        9+2 kirjoitti:

Sääli, kieltämättä voisi voittaa ainakin tämän palstalla roikkumisen. Mukavaa kesää sinne jonnekin päin Suomea kuitenkin.

Jyväskylään, ja samoin.

• 9+2
        piiloalfa kirjoitti:

Jyväskylään, ja samoin.

Kuinkas sattuikaan, sieltäpä itsekin olen lähtöisin...

• ...

Mistä tiedät olevasi ätmi?

No tietenkin siitä, että yksikään tämän ketjun miehistä ei vähäisimmässäkään määrin muistuta sinua.

Ja itsestäni puhun tietenkin.

• ...

Naiset haluavat panosuhteen mieluiten psykopaattisen naista alistavan machoäijän kanssa ja huijata sitten jonkun kiltin "neitipojun" kasvattamaan kanssaan tuon maskuliinisen luolamiehen siittämät äpärät.

• jonni

Olen kaunis tyttö, ja 100% hetero, en halua alistaa ketään, enkä olla alistettu, ja voin käsi sydämmellä sanoa, etten tunne vetoa psykopaattisiin naista alistaviin karskeihin luolamis- karjuihin, joten en sellaisen kanssa haluaisi sänkyyn.

Nimenomaan lapsenkin haluaisin siltä kauniilta pojalta, en miltään luolamieheltä.

Miehekkäät ja machmaiset miehet on niin passe, tai siis ei millään pahalla heistä tykkääviin, mutta johnnu minulle, kiitos! ja siis huom, kaunis poika ei kuitenkana tarkoita neitimäistä homppelipoikaa, vaan kaunis poika on selkeästi vastakkaista sukupuolta, vaikka onkin kaunis enemmän kuin raavas.

• Tuo luihunaama
        jonni kirjoitti:

Olen kaunis tyttö, ja 100% hetero, en halua alistaa ketään, enkä olla alistettu, ja voin käsi sydämmellä sanoa, etten tunne vetoa psykopaattisiin naista alistaviin karskeihin luolamis- karjuihin, joten en sellaisen kanssa haluaisi sänkyyn.

Nimenomaan lapsenkin haluaisin siltä kauniilta pojalta, en miltään luolamieheltä.

Miehekkäät ja machmaiset miehet on niin passe, tai siis ei millään pahalla heistä tykkääviin, mutta johnnu minulle, kiitos! ja siis huom, kaunis poika ei kuitenkana tarkoita neitimäistä homppelipoikaa, vaan kaunis poika on selkeästi vastakkaista sukupuolta, vaikka onkin kaunis enemmän kuin raavas.

on nimenomaan neitimäinen homppelipoika. Tässä miehekäs mies:

http://ts1.mm.bing.net/th?id=HN.608052311380462213&pid=1.7

• ...........
        Tuo luihunaama kirjoitti:

Olen bi-mies ja tuo nappaisi aika simona. Harmittaa kun olen itse babyface kapeilla hartioilla. Jotkut naiset tuntuvat pitävän, mutta harvemmassa... En ole koskaan ollut ihastunut mieheen, joten naisen haluan. Miehiä on kuitenkin ihan kiva panna.

• tyttö
        Tuo luihunaama kirjoitti:

On kyllä miehekäs, mutta ennemmin minä johnnyn kanssa sänkyyn menisin, kuin ton, tuntusii ku isänsä kanssa olisi sängyssä= ei kiva :/

Näin ne mielipiteet jakautuu.

Erittäin suuri osuus on varmana omallakin ulkonäöllä. Kukaan nainen ei varmasti halua itseään nätimpää miestä, eli naisen useimmin tulee kokea olevansa se nätimpi ja naisellisempi suhteessa, joten ehkä itse äärifeminiinisen näköiset naiset tykkää enemmän näteistä pojista? Eli se miesmaku on suhteutettuna omaan ulkonäköön.

• piiloalfa
        tyttö kirjoitti:

On kyllä miehekäs, mutta ennemmin minä johnnyn kanssa sänkyyn menisin, kuin ton, tuntusii ku isänsä kanssa olisi sängyssä= ei kiva :/

Näin ne mielipiteet jakautuu.

Erittäin suuri osuus on varmana omallakin ulkonäöllä. Kukaan nainen ei varmasti halua itseään nätimpää miestä, eli naisen useimmin tulee kokea olevansa se nätimpi ja naisellisempi suhteessa, joten ehkä itse äärifeminiinisen näköiset naiset tykkää enemmän näteistä pojista? Eli se miesmaku on suhteutettuna omaan ulkonäköön.

Eihän Johnny-poju enää tuolta näytä. http://1.bp.blogspot.com/-gtyi9zrzHb0/UjW4XscCi_I/AAAAAAAAAtg/_TA8izGtUHU/s1600/Johnny-Depp-2013.jpg

Ehkei kuitenkaan edelleenkään aivan yhtä isämäinen kuin Sean Bean.

• 9+2
        ........... kirjoitti:

Olen bi-mies ja tuo nappaisi aika simona. Harmittaa kun olen itse babyface kapeilla hartioilla. Jotkut naiset tuntuvat pitävän, mutta harvemmassa... En ole koskaan ollut ihastunut mieheen, joten naisen haluan. Miehiä on kuitenkin ihan kiva panna.

Babyface kapeilla hartioilla ei kuulosta yhtään pahalta. Bi-naiset saattaa ainakin tykästyä. Mutta joo, vähemmistöähän me ollaan.

"Kukaan nainen ei varmasti halua itseään nätimpää miestä, eli naisen useimmin tulee kokea olevansa se nätimpi ja naisellisempi suhteessa, joten ehkä itse äärifeminiinisen näköiset naiset tykkää enemmän näteistä pojista? Eli se miesmaku on suhteutettuna omaan ulkonäköön."

Hmmh, no enpä tiedä. Minä en ainakaan ole äärifeminiinisen näköinen ja tykkään näteistä pojista silti. Mutta eipä nuo perinteiset sukupuoliroolijaot muutenkaan oikein nappaa.

• jonjon1
        piiloalfa kirjoitti:

Eihän Johnny-poju enää tuolta näytä. http://1.bp.blogspot.com/-gtyi9zrzHb0/UjW4XscCi_I/AAAAAAAAAtg/_TA8izGtUHU/s1600/Johnny-Depp-2013.jpg

Ehkei kuitenkaan edelleenkään aivan yhtä isämäinen kuin Sean Bean.

Saakelin seksikäs ja kaunis Johnny kyllä edelleenkin on, vaikkei enää niin nättipoika kuin nuorempana.

Edelleen kyllä enemmän kuin kelpaisi!!!

Tosin, en hirveästi tykkää sen boheemi-koditon- lookista. On hyvä ettei näytä jupilta, mutta joissain otoksissa turhan boheemin näköinen. Joskus jopa tuntuu että J halusi ns rumentaa itseään tyylillään, jotta pääsisi kaunis-poika imagostaan eroon...

• -M-

On tosiaan hyvä että naiset eivät kilpaile yhdestä ja ainoasta miehestä, mutta ääripääthän ne aina kiinnostavat. Nykynainen haluaa valita puolensa, olla yhden asian takana. Silloin unohtuvat ne kaikki miehet jotka ovat ihan ok, mutta eivät edusta juuri sitä ihanteen äärimmäistä laitaa. Sellaiseen mieheen ihastuminen olisi lähes itsepetosta, vähintään unelmiensa hylkäämistä.

• 9+2

Unelmissa ehkä menee näin, ja jos ihannemiestä kysellään niin toki. Live-elämässä ihastuminen ja rakastuminen riippuu kuitenkin aika monesta muustakin asiasta kuin ulkoisesta olemuksesta. Minäkin olen ollut ihastunut ihmiseen, joka ei vastannut käsitystäni ihannekumppanista. Ei kaikki naisetkaan unelmissaan elele.

• energies
        9+2 kirjoitti:

Unelmissa ehkä menee näin, ja jos ihannemiestä kysellään niin toki. Live-elämässä ihastuminen ja rakastuminen riippuu kuitenkin aika monesta muustakin asiasta kuin ulkoisesta olemuksesta. Minäkin olen ollut ihastunut ihmiseen, joka ei vastannut käsitystäni ihannekumppanista. Ei kaikki naisetkaan unelmissaan elele.

Tuo on erittäin totta. Kuvien perusteella saatan kuolata joidenkin näköisten miesten perään, mutta ne on vaan miellikuvia.

Esimerkiksi, jos olisin nähnyt eksästäni eka vain kuvan, ei hän olisi hätkäyttänyt minua mihinkään suuntaan, vaikka ihan hyvän näköinen onkin. reaalielämässä ihmisen sitten koki ihan erilailla, kaikesta muusta persoonasta johten.

Tykkään näteistä ja kauniista pojista, mutta kuka tietää, ehkä tulen seuraavaksi rakastumana rujon näköiseen mieheen, jolla on nätti ja herkkä sielu :)

Ihmiset ei aina tajua miten tärkeää ihmisen sisäinen energia on kumppaninvalinnassa, se on viimekädessä se, mikä vetoaa, tai ei vetoa. Ihmiset on aina sellaisen kanssa jonka sisäinen energia mätsää oman kanssa.

• oooolllkknnnnnnnnnnn

Tytöt tykkää pojista, naiset miehistä.

• missno

Olen sellainen siro ja kiltinpuoleisen näköinen nainen. Miehen persoonallisuus vaikuttaa paljon siihen kiinnostunko oikeasti vai en. Mutta myönnettäköön että viehätyn sellaisista karskin näköisistä miehistä, he on jotenkin niin seksikkäitä.
      Toki hyvän näköisiä miehiä moneen lähtöön ja kuten jo mainitsin persoona ratkaisee paljon, joten oikeastaan mitään tiettyä mies ihannetta ei loppujen lopuksi ole (jos nyt ajatellaan, että etsisin vakavaa parisuhdetta).

• Anonyymi

mukana olevat tavarat tuoteet jotka pojan miehen silmäkulma iiris tiedoin palautetaan jos palautetaan

• Anonyymi

Aika hepposet valinta perusteet. Ulkonäkö useimmilla ihmisillä rapistuu iän myötä, katoaako se toista kohtaan tuntema rakkauskin silloin. Kyllä minusta pitäisi kumppania etsiä lähinnä luonteenlaadun perusteella, eikä ulkonäön.

Ei sikseen, kyllä esim. Arnold Schwarzenegger on ollut aikoinaan komea mies.
      Eipä voi enää samaa sanoa yli 70 vuotiaasta Arskasta, tavallisen ukonturjakkeen näköinen. Meille jokaisella vuorostamme tulee väistämättä näkymään iän tuomat rapistumisen merkit. Miehille ilmeisesti ulkonäkö on se perusasia, mihin naisessa rakastuvat... luonne saattaakin olla sitten jo kynnyskysymys.

Varsinkin jos nainen on itsenäinen ja itsepäinen feministi. Oman tiensä kulkija, se alkaa olla jo miehelle liikaa. Muistuttaisin ettei kaikki ole sitä mille ulospäin näyttää; hymyilevän herttaisen kuoren alle saattaa kätkeytyä, varsinainen sisupussi.
      trollikka

• Anonyymi

Minua on viimeksi sanottu hyvännäköiseksi mieheksi, en tiedä arvostettiinko siinä mieskauneutta vai miehekkyyttä. Joskus aikoinaan yksi tyttö sanoi että minussa on karua kauneutta, mitä sekin sitten lienee.

-harmiseikirj.-

• Anonyymi

Kuule nukkepojat ovat nukkepoikia, mies kauneutta ei ole vaan korkeintaan komeita miehiä!
        Ja loppujen lopuksi ihan yks hailee, mulkvisti on mulkvisti, vaikka sen sokerissa kierittelisi!
        trollikka

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kuule nukkepojat ovat nukkepoikia, mies kauneutta ei ole vaan korkeintaan komeita miehiä!
        Ja loppujen lopuksi ihan yks hailee, mulkvisti on mulkvisti, vaikka sen sokerissa kierittelisi!
        trollikka

Sinähän sen kai tiedät kun olet niitä aina onnistunut haalimaan, ei ole kelvanneet kiltit & kunnolliset miehet.

-harmiseikirj.-

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

trollikka

Sinähän sen kai tiedät kun olet niitä aina onnistunut haalimaan, ei ole kelvanneet kiltit & kunnolliset miehet.

-harmiseikirj.-

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

trollikka

-harmiseikirj.-

• Ei sliipattu pukumies. Eikä myöskään tällainen:
      https://www.iltalehti.fi/fitnessvoimailu/a/201805072200927973

Sen sijaan vaikka tällainen, kun ei ole liian sliipattu, vaan melko rento tyyli:
      https://www.kitchenstories.com/en/stories/jamie-oliver-meets-kitchen-stories-vip-guest-in-our-berlin-office

Tai vaikka tällainenkin:
      https://www.pinterest.co.uk/pin/rory-gallagher--814025701409426562/
      Irlantilainen kitaristi Rory Gallagher (1948-1995), vaikka otsikossa lukee Jimmy Page.

Tai vaikka tämäkin:
      https://www.pinterest.at/pin/498351514990816197/

• Anonyymi

Asiasta yhtäkkiä sivuun, onko norppa tehnyt viimeaikoina mitään vintage-löydöksiä? Itse löysin punaisen "nappi"tuikkualusen. Näyttää syötävältä leivokselta.

• Anonyymi kirjoitti:

Asiasta yhtäkkiä sivuun, onko norppa tehnyt viimeaikoina mitään vintage-löydöksiä? Itse löysin punaisen "nappi"tuikkualusen. Näyttää syötävältä leivokselta.

En ole tehnyt vintagelöytöjä. Viimeisimmäksi ostin yhdeltä kirpputorilta yhden vaalean neutraalinvärisen verhokapan, josta aion tehdä joskus yhden tai kaksi kaitaliinaa (käytän kaitaliinoja pöydällä pöytäliinan päällä sekä lipaston päällä). Otin myös mummin ja ukin talosta, kun katsoimme siellä tavaroita (mummi on kuollut ja ukki asuu palveluasuntolassa) joitain tavaroita, mutta mikään niistä ei liene vintagea. Otan sieltä myöhemmin myös yhden lipaston (on 1950-luvulta) ja se on vissiin vintagea ja myöhemmin saan myös yhden mummin villaponchon, joka on varmaan 1970-luvulta.

• Anonyymi kirjoitti:

Juuri tänään luin yhtä Avotakka-lehteä ja siinä oli yhden asunnon pöydällä tuollainen Iittalan Nappi tuikkualusta (kuvassa alusta oli kynttilänjalkana).

• Anonyymi kirjoitti:

Korjaan että olen tehnyt vintagelöytöjä, jos se mummin ja ukin lipasto, jonka jonain maailmanaikana saan ja mummin poncho lasketaan.

• Mulla kyse ei ole edes siitä, että tykkäisin ainoastaan jommasta kummasta tyypistä, vaan siitä että toisesta tyypistä mua viehättävät toiset miehet ja toiset ei, ja toisesta tyypistä myös viehättävät toiset ja toiset ei.

Esim. yleensä tykkään enemmän poikamaisesti komeista (joku voisi kai sanoa tuolleen että "kauniista") miehistä, mutten silti koe Johnny Deppiä mitenkään hyvännäköisenä. Yleisesti ottaen en taas tykkää "miehisen raavaista" miehistä, mutta heissäkin on yksilöitä jotka miellyttävät omaa silmää.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. En voi jutella kanssasi

tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih
      Tunteet
      49
      6345
    2. Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.

Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j
      Maailman menoa
      643
      2641
    3. Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa

Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens
      Maailman menoa
      83
      1209
    4. Koska olet rakastellut

Kaivattusi kanssa viimeksi?
      Ikävä
      82
      1133
    5. Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?

Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.
      Ikävä
      83
      1114
    6. Anteeksi Pekka -vedätys

Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä
      Maailman menoa
      60
      1078
    7. Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.

Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä
      Idän uskonnot
      299
      1076
    8. Miten saisin

Sinut omakseni?
      Ikävä
      84
      1055
    9. Kumpi tästä

Teidän tilanteesta teki vaikeaa? Sivusta
      Ikävä
      66