olen 27v nuori nainen..minulla alkoi hengitystievaikeudet 2v sitten asuttuani hometalossa..todettiin astma.nyt lääkäri epäilee hyvin vahvasti ahtaumaa...polttanut olen tupakkaa 13v jo elämästäni..keuhkokuumeita olen sairastanut useita teinistä lähtien..vanhempani tupakoivat sisällä ja autossa eli toisin sanoen olen polttanut varmaan koko ikäni!! nyt menossa champix kuuri ja nyt se on loppu. moista paskaa en tunge enää suuhuni koskaan kun kuurin olen syönyt!!! vanhemmat ajatelkaa lapsianne älkää altistako tupakansavulle ja lopettakaa moinen turhuus ja terveyden tärveleminen itseltänne!! itselläni on halu elää pitkään ja nähdä kun nyt 4v lapseni kasvaa ja aikuistuu..toivon että ei olisi ahtaumaa mutta ei taida olla paljoa toivoa enää jäljellä...tyhmästä päästä kärsii koko ruumis..
27v ja keuhkoahtauma
3
425
Vastaukset
- Kyyh ky
Millaisia oireita sulla on .onk hengitysvaikeudet jatkuvast päällä. Harrastatko mitään liikuntaa. Mul oli ennen astma,mut se parani embolian myötä. Tietty toi tupakka on tosi paha juttu.
- minävain87
Hengenahdistus on menneen jatkuvasti. Välillä kausia ettei ahdista. Olen ollut välillä viikonkin polttamatta silloin henki kulkee paremmin. Saunoa en pysty seuraavana päivänä keuhkot tosi räkäiset ja tukossa jonka seurauksena hengenahdistus. Salilla käyn ja teen fyysistä työtä. Champix kuuria menossa kolmas päivä ja onneksi tupakka alkaa maistua jo kamalalle pikkuhiljaa
- lenkki täti
Älä hyvä nainen heitä pyyhettä kehään! Nyt tupkasta vierottumien on ykkönen jotta elämäsi helpottuu.Tehokkaat astmalääkkeet tulevat helpottamaan oloa. Kun keuhko-oireet helpottaa sinun kannattaa alkaa pikkuhiljaa harrastamaan liikuntaa koska se vahvistaa hapenottokykyäsi ja kuntosi nousee.Ota kehosi vahvistukseksi c-vitamiinia tai ennen liikuntaa 1-2gr.Myös vahva b-vitamiini olisi paikallaan. Tsemmppiä-
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1041891
Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla
Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e581699Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla151641- 1441639
- 1031599
- 851577
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n2851337- 1191279
Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o241150- 691111