HEIPS
tilasin tommosen muurahais farmin ja no sen tilaamisen jälkeen katsoin saatavuutta niin näky et et missään ei oo mut siinä keskusvarasto kohassa näky et -6kpl et mitä se tarkottaa ja millon tulee uusia?
AUTTAKAA JOOKO
verkkokauppa.com tilaus
3
189
Vastaukset
- verkkok..com sucks
Kaupalla on tilauksia enemmän kuin tavaraa..
Tulee kun ehtii..
Ei kannata maksaa etukäteen!- 2+17
Olen jonkun kerran perunut tilauksen, kun tavara ei alkanut lähteä. Luottokorttimaksuissa rahat ovat tulleet hyvityksinä luottokorttitilille hetkessä. Tllisiirtomaksuissa on kysytty ensin, mille tilille maksu välitetään. Kerran maksoivat takaisin jopa kahteen kertaan. Tosin nopeasti tuli pyyntö, että maksan toisen hyvityksen heidän tililleen takaisin.
Tilauksen saa peruttua kirjautumalla verkkokauppa.comiin omalle tililleen. - Tarkkailkaa hintoja
2+17 kirjoitti:
Olen jonkun kerran perunut tilauksen, kun tavara ei alkanut lähteä. Luottokorttimaksuissa rahat ovat tulleet hyvityksinä luottokorttitilille hetkessä. Tllisiirtomaksuissa on kysytty ensin, mille tilille maksu välitetään. Kerran maksoivat takaisin jopa kahteen kertaan. Tosin nopeasti tuli pyyntö, että maksan toisen hyvityksen heidän tililleen takaisin.
Tilauksen saa peruttua kirjautumalla verkkokauppa.comiin omalle tililleen.Lexmark värikasetti verkkokauppa.Com noin 150eur ei hyllyssä, tilasin netistä (eri firma) postiin toimitettuna 50eur
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 732785
- 632684
- 681792
- 241637
- 201560
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä101505- 151402
- 481257
- 381233
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91219