Onko kissat kuinka herkkiä hännätään? Tultiin ulkoa kisun kanssa ja hissin ovi pamahti kiinni ja häntä jäi väliin. Kissa säikähti ja sähisi vähän, ei muuta. Aluksi roikotti häntäänsä, ei näyttänyt nousevan puolivälin jälkeen, mutta vähän ajan päästä nosti kuitenkin koko häntäänsä ja liikuttelee ihan hännän päätäkin. Ei näytä aristavan. Mietin että pitäisikö sitä kuitenkin käydä vielä näyttämässä lääkärillä, vai onko kunnossa kun pystyy kuitenkin liikuttelemaan jo koko häntää?
Kissan häntä jäi ovwn väliin
....
1
633
Vastaukset
- kissa expertti
Kokeile koskea ja taitella sitä vähän. Jos kissaan tuntuu sattuvan, niin siellä voi olla jokin nikama murtunut, mikä vaatii hoitoa. Ei tuo kuulostaisi kovin pahalta kun kissa sitä liikuttelee, mutta kissat eivät näytä kipua usein vaan pysyvät tällöin vähän loitemmalla ihmisistä ja muista.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista1018063- 1075667
- 2795013
- 494953
- 763727
- 542940
- 642677
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222508Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292442- 422368