Ylläpito on sitten hyvä ja ilmoittaa vihdoinkin, minkälainen pitäisi palautelomakkeen olla, että se luetaan ja s24 viitsii siihen vastata.
Olen ainakin 20 palautetta lähettänyt ja hakenut tietoa siihen, että mitä varten ei Visakortti enää toimi maksuvälineenä Treffit Plus jatkotilauksessa???!!!!!!
Treffit Plus
3
75
Vastaukset
- LillerilalleriAlleri
Luuletko edelleen että @suomi24 on asiasta mitenkään kiinnostunut?
Nämä on haudattu kiveen ja saveen ajat sitten. On menossa Suomi24-palveluiden hiljainen alasajo. Ns. Suomi24-uudistus on vain harhautus, Aalto-sedän aivopieru!!! - jaahas2
Tässä kohdassa pitänee kumminkin kiittää siitä, että ylläpito vastasi....Valitettavasti en voi sillä vastauksella päästä eteenpäin...Korttini ja tilini ovat kunnossa ja toimivat edelleen muissa kaupoissa ja asioinneissa. Samoin nettiyhteydet joita minulla on useempia. S24 ei vaan perehdy enempään minun asiaan kun ei ole muilta saanut samankaltaisia tietoja vaikeuksiin. Olisi sekin mukava tietää, että kuinka monen ihmisen pitäisi tehdä samanlainen virheilmoitus, ennenkuin ylläpito yrittää korjata virheen??????
- Ilmoita foorumeilla
Miksi ihmeessä käytät Treffejä? Voit yhtä hyvin ilmoitella asiaan liittyvällä foorumilla. Niinhän jo monet muutkin tekevät.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 871496
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla101370- 751146
- 1151099
- 661068
- 71934
- 68885
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n254881Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o12811- 33793