Haetaan huonetta kimppakämpästä helsinki/vantaa, kiireellinen!:)

marsankka

Heippa!

Olen nuori 23vuotias työssäkäyvä nainen. Olen menevä ja huumorintajuinen.
Tarvitsisin kiireellisesti huoneen kimppakämpästä koska vuokrasopimukseni on päättynyt, max vuokra 400e/kk helsinki/vantaa
1.7 alkaen

kysy niin kerron lisää itsestäni

-maria

4

265

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • emmi931

Moi! Olen 21-vuotias naisopiskelija Vantaalta ja etsin siistiä ja rentoa kämppistä juurikin heinäkuun alusta alkaen kolmioon Martinlaaksoon, vuokra 380e/kk vesi 20e/kk. Ota yhteyttä emmi.yli-savola@helsinki.fi jos kiinnostuit :)

• Yepa

Heippa!

Minä myös etsin kämppistä ja saisi muuttaa mahdollisimman piankin, olen iältäni 21v. työssäkäyvä ja opiskeleva nainen :) Siisti ja huumorintajuinen, omistan kaksi sisäsiistiä kissaa. Asunto sijaitsee koivukylässä hyvien kulkuyhteyksien vieressä, kaksio 61 neliötä jossa tilavat huoneet ja vuokra olisi 300 e. Vesi kuuluu hintaan. Otahan yhteyttä jos kiinnostuit ja vielä et ole löytänyt kämppää.
      yep-a@wippies.fi

• aikuinen__

Olen 31-vuotias nainen, joka haluaa vaihtaa paikkakuntaa eli siksi Helsinki-Espoo- Vantaa akselille haen.

Jäin ilman opiskelupaikkaa (ainakin toistaiseksi näyttää siltä). Aiemmin olen työskennellyt ja opiskellut. Nyt haluaisin muuttaa lähemmäs tulevia opiskelupaikkoja ja jotta työnhakukin helpottuu.

15.7 selviää vikat haut olenko päässyt. Oisin kiinnostunut tulemaan vaikka kolmen tai neljän kimppakämppää. Olen tällä hetkellä työtön, mutta saan työttömyystukea, ja olen aina osannut hoitaa raha-asiani. Ei lemmikkejä, en tupakoi.

Voisin muuttaa 1.8.2014 alkaen.

• henkka186

Hei, näin ilmotuksesi. Olisiko vielä tarvis kimppakämppälle(huoneelle)?Minulla löytyisi vantaan asolassa hyvien kulku yhteyksien varrella asunto 3H,K,S noin 75neliötä. Asustelen yksin ja toinen huone olisi vapaana vuokrattavaksi vuokra olisi noin 400e kk.Huoneiston muut tilat ovat kalustettu. Olen itse 27v mies. Olen tosi sosiaalinen ja tulen toimeen erillaisten ihmisten kanssa jopa työni puolesta vaihtelevat työ kohteet ja asiakkaat joiden kanssa olen tekemisissä. Jos kiinnostaa niin ota yhteyttä kerron tarkemmin asunnosta ja itsestäni.T: Henrikorsu@gmail.com

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla

Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e
      Pirkanmaa
      72
      2322
    2. Sun ja kaivattusi

ikäero? Kumpi vanhempi, m vai n?
      Ikävä
      104
      1911
    3. Tämän hetken

Terveiset kaivatullesi ⬇️
      Ikävä
      145
      1681
    4. Kesän odotuksia hyrynsalmella

Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla
      Hyrynsalmi
      16
      1649
    5. Kai sä näät

Ku sua katson et olen aika rakastunut. Rakkaus ei vain ole aina niin yksinkertaista
      Ikävä
      108
      1646
    6. Katsotko mieluiten

Kaivatussasi mitä?
      Ikävä
      85
      1587
    7. Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan

Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n
      Maailman menoa
      285
      1387
    8. Mikä on ollut

Epämiellyttävin hetki sinun ja kaivattusi romanssissa?
      Ikävä
      119
      1299
    9. Jos olisit täällä

Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä
      Ihastuminen
      20
      1297
    10. Voi Rakas siellä

Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o
      Tunteet
      24
      1180
    Aihe