Haetaan huonetta kimppakämpästä helsinki/vantaa, kiireellinen!:)

marsankka

Heippa!

Olen nuori 23vuotias työssäkäyvä nainen. Olen menevä ja huumorintajuinen.
Tarvitsisin kiireellisesti huoneen kimppakämpästä koska vuokrasopimukseni on päättynyt, max vuokra 400e/kk helsinki/vantaa
1.7 alkaen

kysy niin kerron lisää itsestäni

-maria

4

265

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • emmi931

Moi! Olen 21-vuotias naisopiskelija Vantaalta ja etsin siistiä ja rentoa kämppistä juurikin heinäkuun alusta alkaen kolmioon Martinlaaksoon, vuokra 380e/kk vesi 20e/kk. Ota yhteyttä emmi.yli-savola@helsinki.fi jos kiinnostuit :)

• Yepa

Heippa!

Minä myös etsin kämppistä ja saisi muuttaa mahdollisimman piankin, olen iältäni 21v. työssäkäyvä ja opiskeleva nainen :) Siisti ja huumorintajuinen, omistan kaksi sisäsiistiä kissaa. Asunto sijaitsee koivukylässä hyvien kulkuyhteyksien vieressä, kaksio 61 neliötä jossa tilavat huoneet ja vuokra olisi 300 e. Vesi kuuluu hintaan. Otahan yhteyttä jos kiinnostuit ja vielä et ole löytänyt kämppää.
      yep-a@wippies.fi

• aikuinen__

Olen 31-vuotias nainen, joka haluaa vaihtaa paikkakuntaa eli siksi Helsinki-Espoo- Vantaa akselille haen.

Jäin ilman opiskelupaikkaa (ainakin toistaiseksi näyttää siltä). Aiemmin olen työskennellyt ja opiskellut. Nyt haluaisin muuttaa lähemmäs tulevia opiskelupaikkoja ja jotta työnhakukin helpottuu.

15.7 selviää vikat haut olenko päässyt. Oisin kiinnostunut tulemaan vaikka kolmen tai neljän kimppakämppää. Olen tällä hetkellä työtön, mutta saan työttömyystukea, ja olen aina osannut hoitaa raha-asiani. Ei lemmikkejä, en tupakoi.

Voisin muuttaa 1.8.2014 alkaen.

• henkka186