Millaisia päättötodistuksia opettajat ovat saaneet peruskoulusta? Itselläni on yli 9,5 keskiarvo, ja olen epävarma, pääsenkö opiskelemaan lempiainettani yliopistoon. Minulla on tosin lukio vielä edessä, ja motivaatio on huipussaan.
Opettajien peruskoulun päättötodistukset
4
278
Vastaukset
- 8,4
Kuules. Sillä, mikä on ollut peruskoulun päättärin keskiarvo, ei ole mitään väliä, eikä siitä ole kukaan kiinnostunut sen jälkeen, kun on päässyt seuraavaan kouluun. Keskiarvon pitää olla semmoinen, että sillä pääsee jatkamaan opintojaan. Muu on turhaa. Sama pätee lukion päättäriin. Yliopistoon pyrkiessä vain kirjoitukset ja pääsykoemenestys ratkaisevat. Ja ellet sitten pyri tutkijaksi, ei työelämässä kukaan ole kiinnostunut siitä, saitko jostain kurssista nelosen vai vitosen tai mikä oli gradun arvosana.
- Kukinmiten
Muistaakseni 8,5 noin...
Laudatur ylioppilaskaverini reputti sen monet kerrat yliopiston tenteissä. Minä valmistunut kiitettävin arvosanoin.
Ei ne arvosanat koulussa vaikuta tuon taivaallistakaan. Liika tuudittautuminen arvosanoihin johtaa siihen, kuten yllä, että kuvitellaan liikaa itsestään ja oikeassa elämässä, siellä yliopistossa opiskelusta ei tule paskaakaan... ja työelämäkään ei arvosanoilla kulje. - amkope
6,6 ja opettajana AMK:ssa seitsemän vuotta.
- hauskaa1
No ei ihme että amk on shit tier jos sellaiset pääsevät opettamaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1041791
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla151581- 1441549
- 1011475
- 791407
Vähäjärven koululla kouluampuminen/puukotus, 23 loukkaantunutta
Tekijä ilmeisesti mamu onko lisätietoa kellään221340- 1191249
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n2761178- 691051
Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o181034