Eli minun äitini on pahoinpidellyt minua jo noin puolen vuoden ajan, vanhempieni eron jälkeen.
Hän on mm. Hakannut minua vyöllä, ottanut minulta suihin ja työntänyt rintojaan minua vasten!
En uskalla kertoa asiasta kellekään, esitän vaan että kaikki on hyvin...; ( ) olen pulassa ja en tiedä mitä tehdä! Olen 13 v poika..
äiti raiskaa, mitä teen?!!
6
272
Vastaukset
- noniin joo
No tämä on aivan väärä palsta. Jos tosiaan näin on eikä ole cs-jonnen pärinäsekoilua niin sinuna keräisin todisteita esim videoo ja kuvia ja sitten tekisin lastensuojeluilmoituksen.
http://www.lastensuojelu.info/sf/palvelut.html - auttakaa joku
Nyt tilanne on vain pahentunut, koska äitini on ottanut käyttöön nyrkkiraudat!!!
En uskalla kertoa asiasta! - Epps
hei sun pitää kertoa vaikka poliisille tai jollekin läheiselle jonka kanssa voit puhua niin hän voi kertoa poliisille tai jonnekkin lasten suojelu viraston jäsenelle.ASIALLE PITÄÄ TEHDÄ JOTAIN! KERRO JOLLEKIN ENNEN KUIN TILANNE PAHENEE
- Epps
ensi kerralla lähe vaan pois ja kysy joltakin apua
- Epps
Epps kirjoitti:
ensi kerralla lähe vaan pois ja kysy joltakin apua
SUN ON PAKKO KERTOA JOLLEKKIN! JA MIKÄ VITTU SITÄ SUN ÄITIÄ VAIVAA ETTÄ HYVÄKSI KÄYTETÄÄN OMAA LASTA!!!!!! SANO POLIISILLE TAI VITTU KENELLE VAAN JOLLE USKALLAT PUHUA! PERKELE KU ÄRSYTTÄÄ TOLLASET RAISKAAJAT MITEN ALAS SE ON VAJONNU ETTÄ VITTU **************** OMAA LASTA IHAN VITUN SAIRASTA!!!!!!!!!!!!!!!!! SANO POLIISILLE NII SE LOPPUUU JA SAAT PAREMMAN ELÄMAN (et voi elää pelossa)
- auttakaa joku
Epps kirjoitti:
SUN ON PAKKO KERTOA JOLLEKKIN! JA MIKÄ VITTU SITÄ SUN ÄITIÄ VAIVAA ETTÄ HYVÄKSI KÄYTETÄÄN OMAA LASTA!!!!!! SANO POLIISILLE TAI VITTU KENELLE VAAN JOLLE USKALLAT PUHUA! PERKELE KU ÄRSYTTÄÄ TOLLASET RAISKAAJAT MITEN ALAS SE ON VAJONNU ETTÄ VITTU **************** OMAA LASTA IHAN VITUN SAIRASTA!!!!!!!!!!!!!!!!! SANO POLIISILLE NII SE LOPPUUU JA SAAT PAREMMAN ELÄMAN (et voi elää pelossa)
OKEI...TÄÄ OLI TROLLI!! XD XD TRÖLÖÖÖ! EI MUA KUKAAN RAISKAA! JÖHHÖÖÖHHH
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j492298- 262063
Katu täyttyy askelista...
Hyvää sunnuntaita ja hyvää jatkoa jos näin...Vettä sataa, mutta hyvä vaan, ainakin kasveille.271495Näin susta unta
Teit siinä temppuja ja kurkit huomaanko. Niinkuin sun tarttis sitä epäillä. Öitä tuimalle!161434- 1211381
- 181055
Tiedätkö nainen sen tunteen
Kun toinen tulee jossain vastaan. Naama leviää hymyyn kuin hangonkeksi. Mulla on susta semmonen,tunne.71964Kauniit ihmiset ei ole sinkkuja, se on karu fakta
Ihmisessä on lähes poikkeuksetta aina jotain vikaa jos hän pysyy sinkkuna pitkään. Sori kun sanon tän näin suoraan, mut108917Mikset päästä irti ja hae apua
Mt ongelmiisi. En vaan voi ikinä enää luottaa sinuun, pelkään sinua ja toivon löytäväni jonkun muun. Rahaa sulla on saad78886Kristinusko - epätoivoinen yritys pelastaa ihmiset jumalalta
Ei ole mitään sellaista, mitä pitää "pelastua". Lukuun ottamatta tietysti ”jumalan” (sen ei jumalan, joka väittää oleva333873