risteilyseuraa

eki3

onko tammelassa mukavaa nais seuraa risteilylle risteily maksettu,ei vaatimuksia muuta kuin seura kaveriksi päiväristeily.

6

380

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Laivalle keinumaan

Minkäslainen mies siellä on ja minkä ikäinen, täällä voisi olla 23v tyttönen..

• Onkimaan

Ei Tammelassa ole mukavia naisia. Mutta haluaisitkos lähteä soutuveneellä kiertelemään Pyhäjärveä tällaisen karvaisen 52-vuotiaan äijän kanssa?
      Juotais siinä kaljaa ja kalasteltais. Mutta homostelemaan ei sitten kyllä alettais!
      Mitäs sitä suotta Pyhäjärveä edemmäs kalaan?

• 0lli

onkimaan.minulle kyllä käy kalastaminen,ilman homottelua,olen 64 ja innokas kalastaja,olen juuri muuttanut Forssaan ja olisi kiva löytää kalakaveri,kun en tunne kalapaikkoja.laita viesti jos kiinnostaa

• Laivalle keinumaan

50-60 vuoden väliin olevat miehethän ovat parhaita.Haluavat muuallekkin kuin baareihin ja osaavat asiansa:)Ovat kestäviä ja todella innokkaita.Kokemusta on:)
      Joten kunhan ei ole vain ujo, niin eihän karvarintaisessa 52- vuotiaassa miehessä ole mitään vikaa:)Tosin sinä saisit soutaa ja minä istuisin perässä kiusaamassa sinua:)

• 0lli

laivalle keinumaan, Kyllä sulla paremmat mahdollisuudet on päästä veneellä kellumaan,mutta jos tämä kaveri huolisi minut mukaa niin ei olisi riemulla rajaa,kun kaksi yhtä painaa.

• Laivalle keinumaan

En ole ryhmäseksiä vastaan, joskus jopa toivottua ja kokeiltukkin on:)
      Nytkin (vielä) istun kotona yksin ja nautin siideriä, pari vanhempaa herraa kun saapuisi ratsuin tänne, niin voisihan sitä..:)
      Joku onnellinen kyllä tänään minut seksinnälkäisen neidin saa yöksi itselleen...olisitko se sinä tai jopa te?:)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Sun ja kaivattusi

ikäero? Kumpi vanhempi, m vai n?
      Ikävä
      88
      1517
    2. Kesän odotuksia hyrynsalmella

Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla
      Hyrynsalmi
      10
      1380
    3. Kai sä näät

Ku sua katson et olen aika rakastunut. Rakkaus ei vain ole aina niin yksinkertaista
      Ikävä
      75
      1146
    4. Mikä on ollut

Epämiellyttävin hetki sinun ja kaivattusi romanssissa?
      Ikävä
      115
      1109
    5. Katsotko mieluiten

Kaivatussasi mitä?
      Ikävä
      66
      1068
    6. Tämän hetken

Terveiset kaivatullesi ⬇️
      Ikävä
      75
      971
    7. Vieläkö sä toivot

Meidän välille jotain?
      Ikävä
      68
      895
    8. Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan

Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n
      Maailman menoa
      255
      890
    9. Voi Rakas siellä

Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o
      Tunteet
      12
      831
    10. Pidätkö kaivatustasi

Minkä vuoksi erityisesti? Mikä hänessä vetoaa?
      Ikävä
      33
      813
    Aihe