turhat asiantuntijat

ei ymmärrä

minusta on huvittavaa touhua kun noissa mm-kisoissa pitää lähetukset peleista aloittaa jo vaikka kuinka aikaisin ennen pelin alkua ja asiantuntijoita pitää olla vaikka kuinka monta. itse avaan telkkarin juuri ennen pelin alkua ja erätauoilla yleensä teen jotain muuta kun katson miten telkkarissa taas jauhetaan joutavia. kyse on vain jääkiekkopelistä eikä mistään elämää vakavammasta asiasta niinkuin voisi luulla kun pitää monen asiantuntijan voimin arvioida peliä ja pelaajia. eipä tuota tosiaan mikään pakko ole katsoa, mutta huvittavaa touhua vaan.

6

161

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • samaa mieltä

Olen samaa mieltä. Mitä järkeä pelaajien on mennä sinne kaukaloon, kun kerta nämä asiantuntijat tietävät jo etukäteen, kuinka ottelu etenee? Ja näille asiantuntijoille kaiketi vielä maksetaan maltaita siitä! Selostajan työn vielä tajuan, se jotenkin tuo paremmin tunnelman kuin se, ettei mitään selostajan puhetta kuuluisi. Ottelun päätyttyä nämä asiantuntijat vieläpä käyvät läpi sen, kuinka ottelu eteni. Eivätkö katsojat sitten nähneet sitä itse? Vai eikö katsojiin luoteta, että he pystyisivät näkemään ottelun telkkarista? Ihan turhaa maksaa näille "asiantuntijoille" siitä turhuudesta. Menisivät itse pelaamaan tai neuvomaan pelaajia, kun kerta tietävät ne asiat niin hyvin.

• KERRANKIN

hyviä argumenttejä

• skaa kiellä

Asiantuntijat ovat hyvää valmistautumista peliin.

• ei mieltä

Asiantuntijat selittävät itsestäänselvyyksiä, jotka jokainen tietää muutenkin. Miksi jauhaa niistä? Pelit pelataan pelaamalla eikä puhumalla. Jos kerta ottelun kulun ja tuloksen tietää jo etukäteen asiantuntijoiden avustuksella, onko järkeä enää katsoa pelaajien suoriutumista kentällä? Erätauoilla ilmeisesti nämä "asiantuntijat" lätkivät kiekkoa maaliin. Tämän avulla tietämättömät saavat selville, kuinka jääkiekossa tehdään maali. Enpä olisi arvannut, että mailan avulla kiekko menee maaliin jääkiekossa.

• gtrgtregegtgtrgtrgtr

Suomen haukkujat on turhaakin turhempia aaseja.

• näin on

ensi vuoden joukkue voitaisiin koota näistä jotka nyt ovat haukkuneet suomen pelaajia. luulisi löytyvän taitoa kun kerran on kotisohvalta varaa huudella.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      68
      2600
    2. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      62
      2552
    3. Muutama syy

Sille miksi IRL kohtaaminen on hänelle vaikeaa
      Ikävä
      68
      1752
    4. Onko kaivatullasi

Hyvä vai huono huumorintaju?
      Ikävä
      24
      1577
    5. Estitkö sä minut

Oikeasti. Haluatko, että jätän sun ajattelemisen? :3
      Ikävä
      20
      1500
    6. Tykkään susta

Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä
      Ikävä
      9
      1430
    7. Onko kaikki hyvin, iso huoli sinusta

Miten jakselet? Onko sattunut jotain ikävää. Naiselta
      Ikävä
      15
      1352
    8. Millainen meno

Viikonloppuna? Mulla hirvee vitutus päällänsä. Onko muilla sama tunne??
      Ikävä
      38
      1213
    9. Onko meillä

Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko
      Ikävä
      8
      1157
    10. Tiedätkö tykkääkö

Kaivatustasi siinä mielessä joku muukin kuin sinä itse
      Ikävä
      25
      1076
    Aihe