Hei. Pikku vinkki punajäkäläisille. Mulla ollut punajäkälä n. vuoden verran, ensin vatsan alueella ja sen jälkeen nilkoissa ja ranteissa. Nyt vatsan alue normalisoitunut ja mikään muukaan näppylä ei kutia. Mutta suussa on ollut poskessa poltetta, joskus vähemman ja joskus enemmän, mutta ikävä vaiva. Luin jostakin, että oliiviöljy auttaa. Viikko sitten aloin purskuttamaan suuveden tilalla oliiviöljyä ennen nukkumaan menoa ja ihan oikeesti se auttaa! Nyt ei ole enää ollenkaan polttelua ja muutoinkin poskessa tapahtunut parempaan päin menoa. Kokeilkaa! Nilkkoihin aloin eilen laittamaan kookosöljyä, kun se kuulemma parantaa ihottumia ym. Katsotaan lähteekö punajäkälän jäljet sillä. Hyvää kesää kaikille!
Apu punajäkälään
Ullis
1
197
Vastaukset
- Olen kuullut, että
En ole kokeillut, mutta OTSONOITU oliivi- tai muu öljy auttaa kuulemma moniin ihosairauksiin. Sitä saa netistä. Googlaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 742912
- 642763
- 681812
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä171649- 241647
- 201590
- 191498
- 481287
- 381263
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91249