Olen laittamassa pystyyn startup-yritystä ja tarvitsen talonrakentaja-duunareita.
Mitä puuttuu?
> duunarit
Koska opiskelen oikeustieteitä HY:llä, enkä oikeastaan osaa itse yhtään mitään, kysynkin siis täältä, mistä löytäisin duunareita työskentelemään joko
1) orjapalkalla
2) ilman palkkaa mutta tietyllä prosenttiosuudella yhtiön osakkeita?
Duunariorjan(lol) tärkein ominaisuus on oikea asenne
startup-yritys
4
307
Vastaukset
- Ehdottaja
Palkkaa oppisopimuksella, ei tarvitse prosenttiosuuksia jaella.
- kokemustaon
1)ota ammattiopistoista työharjoittelijoita jotka ovat valmistumassa, työllistä tukien avulla te-keskuksen avustuksella pitkäaikaistyöttömiä parikappaletta ammattimiehiä valvomaan ja opastamaan näitä harjoittelijoita.
2)ota liiviporukkaa mukaan firmaasi.- hommat hanskassa
Terve.
Oletko vielä kuulolla ketjun aloittaja?
Saattaisin kyetä järjestelemään sinun kaipaamasi asiat ja saada yrityksen toimimaan.
sulo.onnela@live.fi
- startup-yritys
Opiskelet oikeustieteitä ja käytät ilmaisua "... laittamassa pystyyn startup-yritystä". Ymmärrätkö kuinka typerä se ilmaisu on? Rehellisyytesi on kuitenkin ihailtava, joten kurkkaapa FB:n fin-est ryhmään. Siellä on yllin-kyllin halpaa työvoimaa tarjolla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 682630
- 622582
- 681762
- 241597
- 201510
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä91450- 151372
- 381223
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko81177- 251096