Mitä nää on??
1. lauletaan että Rakkaus on lumivalkoinen (kuka esittää, onko harvinainen, mistä vois löytää??)
2. tässä lauletaan että Ankkurinappi vain muistoksi jäi? Onko tää Sleeppareitten kesämopo vai ei? kaveri väittää että ei...
3. Oi maamme suomi synnyinmaa soi sana kultainen?
(kaveri sano että tää on porilaisten marssi, minä sanoin että karhunpoika sairastaa, kertokaa pliis ois ihq juttu jos joku tietäs...
Mitä biisejä??
6
476
Vastaukset
Toi eka on varmaan mamban biisi. Toisesta en tiiä mutta kolmas on maammelaulu.
Vittuileks vaan vai ootko oikeesti tyhmä? Kiinnostaa vaan.- määää
nyt kusettaa pahemman kerran..
- Kelso
määää kirjoitti:
Tuo eka on yön rakkaus on lumivalkoinen, ei harvinainen.
Tokasta en tiä..
Kolmas on maammelaulu! Kelso kirjoitti:
Tuo eka on yön rakkaus on lumivalkoinen, ei harvinainen.
Tokasta en tiä..
Kolmas on maammelaulu!tietenkin J Karjalaisen Ankkurinappi
höh ...määää kirjoitti:
Mutta vastasin niin hyvin kuin voin jos joku tosiaan on niin tyhmä ettei edes maammeluritusta tiiä.
- htgh
Se oli tosi hauskaa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j422224- 241780
Katu täyttyy askelista...
Hyvää sunnuntaita ja hyvää jatkoa jos näin...Vettä sataa, mutta hyvä vaan, ainakin kasveille.271435- 1091264
Näin susta unta
Teit siinä temppuja ja kurkit huomaanko. Niinkuin sun tarttis sitä epäillä. Öitä tuimalle!151229- 181035
Tiedätkö nainen sen tunteen
Kun toinen tulee jossain vastaan. Naama leviää hymyyn kuin hangonkeksi. Mulla on susta semmonen,tunne.71944Kauniit ihmiset ei ole sinkkuja, se on karu fakta
Ihmisessä on lähes poikkeuksetta aina jotain vikaa jos hän pysyy sinkkuna pitkään. Sori kun sanon tän näin suoraan, mut107864Kristinusko - epätoivoinen yritys pelastaa ihmiset jumalalta
Ei ole mitään sellaista, mitä pitää "pelastua". Lukuun ottamatta tietysti ”jumalan” (sen ei jumalan, joka väittää oleva333853Mikset päästä irti ja hae apua
Mt ongelmiisi. En vaan voi ikinä enää luottaa sinuun, pelkään sinua ja toivon löytäväni jonkun muun. Rahaa sulla on saad74846