Toisille ja itselle. Ostaisin kauniin kodin, uuden auton, matkusteleisin vähän ja hemmotteleisin itseäni hoidoilla. Sitten palaisin matkalta, Ostaisin äidilleni kodin (tai tämän voisin tehdä jo ekaksi). Hommaisin hänelle hyvän lääkärin vaivoihinsa. Sijoittaisin "viisaasti". Auttaisin lapsiani. Yksi miljoona ei kauan riitä jos tuhlaa kaikille kaikkea. Mutta ostaisin lapsilleni asunnon ja toiselle lapselle hommaisin myös hyvän lääkärihoidon...heti yksityiseltä. Haluaisin voittaa miljoonan, koska minulla olisi kohteita kenelle jakaa. Töihin ehkä palaisin vapaan jälkeen tai ostaisin yrityksestä osakkuuden jos myyvät ja tilalleni puurtamaan jonkun toisen. Haluaisin voittaa miljoonan koska olen välillä niin uupunut. Ihmiset valittavat lähipiirissäni paljon ja minun pitää auttaa. Omat kotityöt jäävät, kun ne eivät ole tärkeitä. Osaan joskus pitää kyllä puolenikin.
Haluan lomalle jonkun mukavan ihmisen kanssa, en yksin. En ole koskaan ollut Suomen rajojen ulkopuolella, enkä ilkeä sitä tunnustaa kenellekään. En osaa toimia lentokonejutuissa tms. Työkaverit matkustelevat alvariinsa ja minä olen hiljaa. Haen joskus viiniä seurakseni, että tällaista viihdykettä. Tämä kuulostaa lattealta mutta olen todellisuudessa aika huumorintajuinen ja osaan nauraa itselleni. Tämä pieni siru ei kerro oikeastaan mitään elämästäni...vain sen mikä on päälimmäisenä mielessäni voittaessani miljoonan :)
ANTAISIN
satumaantaituri
0
<50
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j472245- 261843
Katu täyttyy askelista...
Hyvää sunnuntaita ja hyvää jatkoa jos näin...Vettä sataa, mutta hyvä vaan, ainakin kasveille.271465Näin susta unta
Teit siinä temppuja ja kurkit huomaanko. Niinkuin sun tarttis sitä epäillä. Öitä tuimalle!151289- 1101289
- 181035
Tiedätkö nainen sen tunteen
Kun toinen tulee jossain vastaan. Naama leviää hymyyn kuin hangonkeksi. Mulla on susta semmonen,tunne.71954Kauniit ihmiset ei ole sinkkuja, se on karu fakta
Ihmisessä on lähes poikkeuksetta aina jotain vikaa jos hän pysyy sinkkuna pitkään. Sori kun sanon tän näin suoraan, mut107874Kristinusko - epätoivoinen yritys pelastaa ihmiset jumalalta
Ei ole mitään sellaista, mitä pitää "pelastua". Lukuun ottamatta tietysti ”jumalan” (sen ei jumalan, joka väittää oleva333853Mikset päästä irti ja hae apua
Mt ongelmiisi. En vaan voi ikinä enää luottaa sinuun, pelkään sinua ja toivon löytäväni jonkun muun. Rahaa sulla on saad74846