Tekstiä mulle

NeitiX

Neuvokaa nyt joku TARKAT ohjeet,miten saan elokuviini tekstit.
Olen imuroinut elokuvia ja ne on mulla C-asemalla.Mistä haen niihin suomenkieliset tekstit ja mihin tekstit tallennan? Miten sitten pitää menetellä että saan ne poltettua yhdessä levylle.
Mulla on Nero Express ja käyttiksenä XP,mitä muita ohjelmia tarvitsen?????? Ja mistä ne saa(ilmaiset)??
Puhutaan kodekeista ja muista ihmeen ajastuksista ja sainkin vihjeen sivulle Divx-jotain,mutta ei asia minulle sieltä selvinnyt. Eli tarvitsisin oikein kädestä pitäen neuvoa mitä tehdä ja missä järjestyksessä ja miten. Siis tarkoituksena katsella DVD-soittimelta tekstitettyä elokuvaa. Kiitos etukäteen ja virtuaalituopit auttajille.

6

342

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kkk

Meinaan tuo tekstitys ja cd:le poltto.
      Kokeilin hommaa ja totesin että on hankalaa.
      Yleensä tekstit kulki edellä tai laahasi.
      Niitä piti ajastella ja kytätä.
      Kun on noita tiedostomuotoja ja codekkeja
      vaikka kuinka paljon.
      Polttelin jonkun kuvan cd:lle.
      Kone saattoi jurskuttaa pari tuntia
      muuntaessaan kuvaa toiseen muotoon
      ja sitten lopussa pukkaa virheilmoitusta
      ja homma leviää siihen.
      Tai kun on saanu levyn valmiiksi
      ja kokeilee toisella koneella
      niin taas saa alkaa asentelemaan
      sitä sun tätä kodekkia.
      Ei riittänyt taito/aika/hermot.
      Ohjeitahan läytyy netistä pilvin pimein.

• NeitiX

No huh huh,kuulostipa tuo sun viestis aika pelottavalta,mä kun luulin,että on olemassa jokin oikotie onneen,että minäkin blondina tajuaisin alkaa polttelee tekstejä levyille,no voi hitsi,tais tyssätä koko homma. Onko muilla mielipidettä ko. asiaan

• kkk
        NeitiX kirjoitti:

No huh huh,kuulostipa tuo sun viestis aika pelottavalta,mä kun luulin,että on olemassa jokin oikotie onneen,että minäkin blondina tajuaisin alkaa polttelee tekstejä levyille,no voi hitsi,tais tyssätä koko homma. Onko muilla mielipidettä ko. asiaan

Kerroin vaan omat kokemukset.
        http://keskustelu.afterdawn.com/forum_view.cfm/61
        Tuolla on käyttäjien tekemiä ohjeita.

• NeitiX kirjoitti:

Se divx juttu tais olla se DivX Finlandin nettisivu mistä saa tekstityksiä. Ja niitä tekstejä voi ettiä sillä ohjelmalla millä latasit ite leffan. En oo cd:lle polttanu leffoja tai tekstejä mutta luulisin että ne vaan poltetaan sinne. Ja sit kun avaa bsplayerillä niin pitäs kaikki olla ok.

Ite kun leffaa katon niin laitan leffan samaan kansioon sen tekstityksen kanssa ja avaan leffan ja homman pitäs toimia. Ne pitää olla samalla nimellä siellä.

Ja toi yhen tyypin selitys tosta hommasta ei todellakaan ole noin monimutkainen. Ite olen pärjännyt XviD nimisellä ohjelmalla jolla voi muuttaa sitä leffan jotain ihme juttua. En tiedä mitä. Ja sit leffoja oon katellu bsplayerillä.

Jos joku on vielä epäselvää niin kysy ku selitin vähän epäselvästi ja en tiiä mitä oon nyt menny päätä aukomaan.

• heke
        lammas-jr kirjoitti:

Se divx juttu tais olla se DivX Finlandin nettisivu mistä saa tekstityksiä. Ja niitä tekstejä voi ettiä sillä ohjelmalla millä latasit ite leffan. En oo cd:lle polttanu leffoja tai tekstejä mutta luulisin että ne vaan poltetaan sinne. Ja sit kun avaa bsplayerillä niin pitäs kaikki olla ok.

Ite kun leffaa katon niin laitan leffan samaan kansioon sen tekstityksen kanssa ja avaan leffan ja homman pitäs toimia. Ne pitää olla samalla nimellä siellä.

Ja toi yhen tyypin selitys tosta hommasta ei todellakaan ole noin monimutkainen. Ite olen pärjännyt XviD nimisellä ohjelmalla jolla voi muuttaa sitä leffan jotain ihme juttua. En tiedä mitä. Ja sit leffoja oon katellu bsplayerillä.

Jos joku on vielä epäselvää niin kysy ku selitin vähän epäselvästi ja en tiiä mitä oon nyt menny päätä aukomaan.

noinhan se menee jos katsoo tietokoneelta leffoja mut jos haluut sitten polttaa sen leffan levylle ja katsoa dvd-soittemelta televisiosta niin sitten se on vähän vaikeempaa...kääntämistä..vääntämistä ja säätämistä....

• NeitiX
        heke kirjoitti:

noinhan se menee jos katsoo tietokoneelta leffoja mut jos haluut sitten polttaa sen leffan levylle ja katsoa dvd-soittemelta televisiosta niin sitten se on vähän vaikeempaa...kääntämistä..vääntämistä ja säätämistä....

Asiaaaa. Sinä tajusit pointin,siis haluan katsella tekstitettyjä elokuvia televisiosta DVD-soittimen kautta,mutta miten,siinäpä se onkin,kun ei osaa,että neuvoja tää neiti ottais vastaan. Kiitos.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Toiselle puolikkaalleni

Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j
      Ikävä
      42
      2214
    2. Pysy kaukana musta

Ja kaikista mun läheisistä. Oon tosissani.
      Ikävä
      24
      1740
    3. Katu täyttyy askelista...

Hyvää sunnuntaita ja hyvää jatkoa jos näin...Vettä sataa, mutta hyvä vaan, ainakin kasveille.
      Ikävä
      27
      1425
    4. Kuvaile kaivattusi

ulkonäköä. 💡
      Ikävä
      108
      1247
    5. Näin susta unta

Teit siinä temppuja ja kurkit huomaanko. Niinkuin sun tarttis sitä epäillä. Öitä tuimalle!
      Ikävä
      15
      1219
    6. Mitä hämminkiä Halkokarilla?

Poliiseja ja ambulansseja pyörii, laukauksia kuultu.
      Kokkola
      18
      1035
    7. Tiedätkö nainen sen tunteen

Kun toinen tulee jossain vastaan. Naama leviää hymyyn kuin hangonkeksi. Mulla on susta semmonen,tunne.
      Ikävä
      71
      944
    8. Kauniit ihmiset ei ole sinkkuja, se on karu fakta

Ihmisessä on lähes poikkeuksetta aina jotain vikaa jos hän pysyy sinkkuna pitkään. Sori kun sanon tän näin suoraan, mut
      Ikävä
      107
      864
    9. Kristinusko - epätoivoinen yritys pelastaa ihmiset jumalalta

Ei ole mitään sellaista, mitä pitää "pelastua". Lukuun ottamatta tietysti ”jumalan” (sen ei jumalan, joka väittää oleva
      Hindulaisuus
      333
      853
    10. Mikset päästä irti ja hae apua

Mt ongelmiisi. En vaan voi ikinä enää luottaa sinuun, pelkään sinua ja toivon löytäväni jonkun muun. Rahaa sulla on saad
      Ikävä
      74
      846
    Aihe