En pysty rakentamaa mitään. Kun valitsen esim. seinän tai perustukset niin siitä ei tapahdu mitään kaikissa muissa rakennus työkaluissa on sama homma.
En pysty rakentamaan mitään APUA
9
568
Vastaukset
- .....
ware-versio ja no-cd crack?
vika johtuu tuosta crackistä, jota muuten et edes tarvitse - Samidz
Miten toi muka toimii ilman crackia???
- RaDon
Miten joku muka pystyy ware-wersioo ilman cräkkiä pelaamaan???!!?
Mulla on ihan sama onkelma.... siis sen rakentamisen kanssa.. - RaDon
RaDon kirjoitti:
Miten joku muka pystyy ware-wersioo ilman cräkkiä pelaamaan???!!?
Mulla on ihan sama onkelma.... siis sen rakentamisen kanssa..Ilman cräkkiähän se huomaa, et käyttää CD/DVD emulointiohjelmaa, eikä pysty pelaamaan.
Saako jostain sitten toimivia cräkkejä? - .....
mounttasin daemon toolsilla ja hyvin toimii ilman crackiä
- iamthelaw
RaDon kirjoitti:
Ilman cräkkiähän se huomaa, et käyttää CD/DVD emulointiohjelmaa, eikä pysty pelaamaan.
Saako jostain sitten toimivia cräkkejä?jos siulla on cloneCD konella siun pitää poistaa se tai sitte jos siulla on daemon toolssissa emulointi päällä siun pitää ottaa se pois käytöstä. ainakin miulla toi autto.
- RaDon
lammas-jr kirjoitti:
Että silleen.
Käytin ennen Alcohol 120%:a emulointiohjelmana, mutta latasin Daemontoollisin ja sain pelin toimimaan.
MUTTA nyt kyllä pystyn "melkein" rakentamaan. Kun valitsen esim. seinän, ja yritän tehdä sitä, Kaatuu peli heti :( Kun Wintoosaan palaa näytössä näkyy vaan tyhjä virheilmoitus, ei lue mitään....
Mikäköhän voisi olla vialla?
...Ainiin. Asensin pelin jo kerran uudestaankin emulointiohjelman vaihdon jälkeen..
- lycky
En mäkään pystynyt ensin rakentamaan, mut sit veli teki jonkun "hjackin" (en tiedä mikä se on!) ja kaikki oki ihan OK.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j422214- 241740
Katu täyttyy askelista...
Hyvää sunnuntaita ja hyvää jatkoa jos näin...Vettä sataa, mutta hyvä vaan, ainakin kasveille.271425- 1081247
Näin susta unta
Teit siinä temppuja ja kurkit huomaanko. Niinkuin sun tarttis sitä epäillä. Öitä tuimalle!151219- 181035
Tiedätkö nainen sen tunteen
Kun toinen tulee jossain vastaan. Naama leviää hymyyn kuin hangonkeksi. Mulla on susta semmonen,tunne.71944Kauniit ihmiset ei ole sinkkuja, se on karu fakta
Ihmisessä on lähes poikkeuksetta aina jotain vikaa jos hän pysyy sinkkuna pitkään. Sori kun sanon tän näin suoraan, mut107864Kristinusko - epätoivoinen yritys pelastaa ihmiset jumalalta
Ei ole mitään sellaista, mitä pitää "pelastua". Lukuun ottamatta tietysti ”jumalan” (sen ei jumalan, joka väittää oleva333853Mikset päästä irti ja hae apua
Mt ongelmiisi. En vaan voi ikinä enää luottaa sinuun, pelkään sinua ja toivon löytäväni jonkun muun. Rahaa sulla on saad74846