Kannattaako edes yrittää epilaattoria?

Karvapallero

Eli tilanne on se, että ihoni ärtyy kaikesta ja pahasti, jopa sokeroinnista sain kuukaudeksi karvatupen tulehdusta ja sängen jättäminen aiheuttaa karvan hankautumisesta seuraavan ärtymyksen.

Olen miettinyt epilaattoria, mutta olen skeptinen enkä tahdo maksaa turhasta. Uskotteko että epilaattori toimisi vaikka sokerointikaan ei toiminut?

2

307

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Epiloija

Halvimmat epilaattorit eivät maksa omaisuuksia, niitä saa 20 - 25 eurolla tarjouksesta.

Riippuu mistä ajelet ja miten. Itse olen käyttänyt eka kerran epilaattoria teininä joskus 25 vuotta sitten, ja sain kainaloon kunnon paiseen. Nyt iho kestää hyvin, vaikka olen atoopikoksi määritelty ja allerginen. Sääret olivat pitkään punapilkullisia. Yhdessä vaiheessa vaan tajusin, että epilointi ei satu, ja iho ei enää ärry. En voi vahata, kun säärissäni on laajentuneita hiussuonia. Epiloinnin kestävät, vahausta eivät. Poistan lähes kaikilta alueilta karvat epiloimalla.

Aroilta ihoalueilta ei kannata ajella ainakaan alkuun epiloimalla, jos on herkkäihoinen. Mielestäni ihon pitäisi antaa palautua ja rauhoittua ja olla ajamatta karvoja sen aikaa. Tosin tiedän, sänki on ikävän tuntuinen ja ärsyttävä. Eli hankala kierre...

Jos iho on ennättänyt tulehtua pahemmin, niin kannattaa käydä lääkärillä hakemassa siihen asianmukainen hoito ja hoito-ohjeet. Kysy ihan reilusti myös karvanpoistoasiasta. Ihmisiä lääkäritkin ovat, saattavat olla itse tatuoituja jne. Ties vaikka tietäisi sinulle sopivan karvojenajokeinon.

Miten olisi laserointi? Kallis, mutta ainakin pysyväksi mainostettu.

• nuori tyttö

epilaattoria minäkin olen tässä nyt hetken aikaa käytellyt. alapäästä en kaikkia tahodo vetää pois, mutta siistin yläreunasta ja lyhennän muualta. epilaattori käy itselä ainakin hyvin jalkoihin ja käsiin ja kainaloihin, ei satu eikä ärsytä

Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. En voi jutella kanssasi

tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih
      Tunteet
      46
      5377
    2. Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.

Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j
      Maailman menoa
      556
      1947
    3. Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa

Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens
      Maailman menoa
      77
      1120
    4. Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.

Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä
      Idän uskonnot
      359
      1028
    5. Koska olet rakastellut

Kaivattusi kanssa viimeksi?
      Ikävä
      77
      973
    6. Anteeksi Pekka -vedätys

Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä
      Maailman menoa
      53
      941
    7. Kumpi tästä

Teidän tilanteesta teki vaikeaa? Sivusta
      Ikävä
      59
      880
    8. Kaikkia ei voi miellyttää

Eikä ole tarviskaan. Hyvää huomenta ja mukavaa perjantaita. 😊❄️⚜️✌🏼❤️
      Ikävä
      228
      834
    9. Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?

Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.
      Ikävä
      50
      823
    10. Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa

Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses
      Haapavesi
      58
      748
    Aihe