Kehtaattekö heteromiehet tunnustaa...

...tän?

Nimittäin sen, että olette joskus yksinäisenä hetkenä tulleet leikitelleeksi itsellnnänne seuraavasti:

olette laittaneet rasvaa sormeen ja peppuun ja työntäneet sormen omaan anukseenne. Samoin olette kokeilleet jotain "tappia" sinne. Normaaleja asioita, mutta ei oikein useinkaan kehtaa kertoa, vai mitä?

Merkki myös siitä, ettei 100% hetroa ole olemassakaan, kuten ei myöskää 100% homoa.

13

537

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ...........

ei oma anaali homoa tee, vaan, jos on kiinnostunut omasta sukupuolestaan

• Vedät kirjoituksessasi yhtäläisyyksiä väärien asioiden välille. Kysynkin sinulta. Onko anaaliseksistä pitävällä naisella homoseksuaalisia taipumuksia?

• NO EIPÄ

ole koskaan käynyt etes mielessä

• testi4

joo on testattu , sekä sormilla että tekokullilla, teki vähän kipeetä kun oli niin paksu dildo mutta testattu on. Dildo ei oikein tuntunut mitenkään kiihoittavalta, sormet enemmänkin koska heti alkoi kulli kovettua ja aikas nopeestikkin.

• peppumies

Olen hetero mies ja mulla on kolme kaksi erikokoista dildoa ja hieromasauva. Käytän niitä usein runkatessani mutta olen silti ihan täysin hetero mies. Toivon vain että löydän joskus naisen joka tykkäisi panna sträpillä sillä itse nautin alistumisesta sen lisäksi että dildo tuo minulle nautintoa muutenkin.

• avomielinen mies

Ei mua toiset miehet kiinnosta seksuaalisessa mielessä ollenkaan. Mitään homoutta vastaankaan ei tietysti ole. Se on vaan mukava, että on erilaisia ihmisiä olemassa.

Mutta peppujuttuja olen koittanut yksikseni. Muutama anustappikin on tullut ostettua naisia varten, mutta onpa nuo tullut kokeiltua itsekin. Muutaman kerran vuodessa on kivaa vaihtelua laittaa anustappi ja runkata, sillä se tuntuu vähän erilaisemmalta.

Joskus mulla on ollut myös hieman eturauhasvaivoja. Tai luulen, että se on sitä. Sitä varten olen ostanut eturauhastapin, mutta enpä ole jaksanut alun jälkeen sitäkään käyttää. Jos eturauhasvaivoja vielä ilmaantuu, saatan ottaa sen taas käyttöön. Huomasin aiemmin, että se auttaa.

• pojupoku.

mikä ilo siinäanaaliin työntelyssä onhierookose sauva jotenkieturauhasta ja miten? saako isot vibat kuulemma mälli ei lennä välttis

• renny68

No, kyllä kehtaan

• heteromiessss,,

tunnustan,ainakin kynää ja sormea on yritetty jokunen kerta mutta en saanu sisään,en siis uskaltanu eli meni suomeksi ..pupu pöksyyn

• nolova

En kehtaa..

• tedgdgndgndg

Kyllä olen, mutta mitenkähän tuo homouteen liittyy?

• Tohtori Avaramieli

Aloittaja ei ole kyllä ihan kartalla.

Homoseksuaali on mies joka on romanttisesti kiinnostunut miehistä.

Pyllyn kanssa leikkimisellä ei ole sen asian kanssa mitään tekemistä. Pelkästään naisista tykkäävänä voin tunnustaa että kakkosen kautta saa erillaisia ja hyvin nautinnollisia tuntemuksia.

Strappärin kokeilu olisi hauskaa kyllä sopivanluontoisen naisen kanssa, alistuminen ja sensorttiset femdom hommat ei taaskaan kiinnosta olleskaan.

• m64.

Rasvattu dildo pyllyssä tuntuu todella hyvältä,, juuri se liike sen tekee. Kalu kivikova.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen

Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.
      Maailman menoa
      656
      5410
    2. Harmi että

Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o
      Ikävä
      21
      2377
    3. Ajattele miten

Paljon ottajia sinulla olisi
      Ikävä
      114
      1617
    4. Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!

Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia
      Kajaani
      235
      1592
    5. Tekisitkö jotain toisin

Kaivattusi kanssa alusta alkaen? 😍
      Ikävä
      93
      1477
    6. En rehellisesti usko et oisit

Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos
      Ikävä
      23
      1416
    7. Nainen, olet jotenkin lumoava

Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel
      Ikävä
      68
      1175
    8. Näin sinusta taas unta!

Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly
      Ikävä
      9
      1153
    9. Kun Zele jenkeissä kävi

Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi
      Maailman menoa
      321
      1145
    10. Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa

Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin
      NATO
      313
      1108
    Aihe