eli haluaisin tietää montako erilaista 2 euron juhlarahaa on olemassa?kun jokainen maa tekee niitä joka vuosi.
montako erilaista 2 euron juhlarahaa on olemassa?
nuorikeräilijä
4
226
Vastaukset
Tuossa linkki josta löytyy kaikki: http://www.kolikot.com/erikoiseurot/
- make tio
on.
- 2 euron juhlarahat
Vatikaani on julkaissut yhden joka vuosi 2004 lähtien - poikkeuksena 2013 jolloin Vatikaani julkaisi ylimääräisen 2 euron "Sede Vacante" juhlarahan.
Monaco julkaisi 2 euron juhlarahan 2007 - ja 2010 lähtien yhden joka vuosi.
San Marino on julkaissut yhden 2 euron juhlarahan joka vuosi 2004 lähtien.
Muista maista en tiedä, kun en muiden maiden euroja edes keräile. - setelimies
pian on 265 kpl
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih506763Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j6742932Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens831270Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.981261- 841235
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä611144- 891130
Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2371110- 721012
- 223917